דירות למכירה בארסוף

דירות למכירה בארסוף

ארסוף הינה בין יישובי היוקרה המשמעותיים והמוכרים יותר בארץ. ארסוף מציעה לתושביה הנאה ושקט נפשי, שלווה ונופים מהממים, וכל אלו מבלי להתרחק מהמרכז יתר על המידה. ארסוף ממוקמת בשרון המציע נופים ירוקים ואינסוף מרחבי נשימה מרהיבי עין ונעימים לטיול או למחייה. איכות האוויר באזור השרון בכלל ובארסוף בפרט היא השומרת על תוחלת חיים גבוהה בקרב התושבים באזור ומציעה להם איכות חיים ובריאות למשך ימים ארוכים. אלו מצידם – מבטיחים את ההנאה והשמחה לשנים ארוכות.

בארסוף הממוקמת צפונה להרצליה פיתוח וממערב לקיבוץ שפיים המוכר, שוכנת על צוק ונישאת אל על. אחד מהקסמים הייחודיים לארסוף הינו היותה ממוקמת באזור מבודד שאין בו עוברים ושבים. האזור כולו נטול אזורים מסחריים או מרכזי קניות מרעישים, רחובות עמוסים מכוניות או הולכי רגל שאינם מתגוררים באזור. שקט ושלווה הם חלק מהמיתוג והערכים החשובים של ארסוף, יישוב שכולו הנאה ויופי מהטבע והיוקרה שיש לחיים להציע.

דירות למכירה בארסוף
דירות למכירה בארסוף

הקונספט המיתוגי של ארסוף מתחלק בין איכות חיים ובין פרטיות, החל מהשנה בה הוקם היישוב, היא שנת 1995. מטרת ההקמה הייתה ליצור נקודה שקטה ורגועה לאוהבי הנאות החיים, שאינם מתפשרים על איכות חיים גבוהה ומעניקים לעצמם את התנאים הטובים ביותר. בארסוף קיים מבנה המאפשר לשמור על איכות החיים ביישוב למשך שנים רבות, מבלי לפתח אותו או להוסיף מבנים בעלי אופי תעשייתי או צעקני.

דירות למכירה בארסוף נבנות עם הרבה השקעה בכל אחד מהמפרטים השונים. בארסוף תוכלו למצוא 3 רחובות המקבילים לים ו-3 רחובות המאונכים לים. נכון להיום, מתגוררות ביישוב המשפחות הבולטות ביותר במשק הישראלי, לא יותר מארבעים משפחות בסך הכל. בין המשפחות המתגוררות כיום בארסוף ניתן למצוא את עידן עופר, בני שטיינמיץ, בטי רוקווי, קובי ריכטר, בתו של סטף וורטהיימר וכן שגרירים חשובים כגון שגריר מקסיקו בישראל ושגריר דנמרק בישראל.

בקרוב יושלם פרויקט נוסף בארסוף, שיציע דירות למכירה בארסוף לפי הסטנדרטים הגבוהים ביותר. בפרויקט ניתן יהיה למצוא 10 דירות גדולות ומרווחות שכל אחת מהן כוללת 55 מטרים רבועים הנישאות מעל הצוק ומשקיפות אל הנוף הקסום. דירות למכירה בארסוף שיוצעו כחלק מהפרויקט יכללו גישה לחדר הכושר של המקום, שמירה 24/7, בריכה ועוד

כתיבת תגובה