You are currently viewing כל העובדות שלא הכרתם על השקעות נדל"ן בפורטוגל

כל העובדות שלא הכרתם על השקעות נדל"ן בפורטוגל

איך הפכו השקעות נדל"ן בפורטוגל לבחירה המובילה של משקיעים זרים, מה חשוב לבדוק לפני שמתחילים בחיפושים והאם זה שווה גם לישראלים שמעוניינים בנכס מניב?

אם נדמה לכם שכולם מדברים פתאום על השקעות נדל"ן בפורטוגל, אתם לא לבד. מדובר בתחום חם שצובר תאוצה בשנים האחרונות, ומעניין גם ישראלים שמחפשים הזדמנויות בחו"ל. אבל מה צריך לדעת לפני שמחליטים אם המסלול מתאים גם לכם?

יש לכם אזרחות פורטוגלית? הרווחתם. ישראלים רבים מימשו את זכאותם לקבל אזרחות פורטוגלית, מה שמעניק להם יתרונות רבים בעולמות הדיור. בין אם מדובר במסלולי משכנתה אטרקטיביים ומחירים משתלמים. לפני שניגשים לבחירת המסלולים, חשוב כמובן להתייעץ עם מומחים כדי להעריך את ההצעה שקיבלתם.

השקעות נדל"ן בפורטוגל כוללות הזדמנות לקבל ויזה. ומה לגבי מי שאין לו אזרחות? אם עדיין לא שמעתם על Golden Visa, ייתכן שאתם מפספסים הזדמנות יוצאת דופן. השקה בפורטו וביתר הערים בפורטוגל, יכולה להגיע לא רק עם נכס בלוקיישן תיירותי אלא גם עם אפשרות לקבל ויזת משקיעים. הוויזה ניתנת בחלק ממדינות אירופה, במטרה למשוך משקיעים זרים שאינם מחזיקים באזרחות באיחוד האירופי. מדובר במסלול ייחודי שמאפשר לקבל דרכון ואזרחות מתוקף ההשקעה, שמיועד לעומדים בקריטריונים הנדרשים. חשוב לבחון את כל המאפיינים הנדרשים ואת סכום ההשקעה הרלוונטי.

לא תאמינו למחירים. עליית מחירי הדיור אינה שמורה רק לישראל, ובכל זאת תופתעו לגלות את הפערים בין דירה בעיר מרכזית כאן אצלנו בישראל, לבין עלות של השקעה בפורטו, אחת מהערים היפות והתיירותיות בפורטוגל. הפערים האלה הם חלק מהסיבה שמובילה ישראלים לחפש פתרונות לרכישת דיור בחו"ל. 
ניתן להישאר עם אצבע על הדופק, גם מרחוק. רכישת דירה להשקעה הוא כמובן רק חלק מהתהליך כולו. בשלב הבא תידרשו לאתר דיירים, לחתום מולם על חוזה ולהיות זמינים לכל בעיה ועניין. חשבתם על השקעות בחו"ל אבל בחרתם לוותר בגלל האתגר שבפיקוח על הדירה מרחוק? תוכלו למצוא חברות שמתמחות בניהול נכסים ואיתור דיירים בפורטוגל, שישמרו על הנכס עבורכם ויורידו לכם דאגות מהראש.

כתיבת תגובה