You are currently viewing ארונות בגדים – יותר מסתם מקום אחסון

ארונות בגדים – יותר מסתם מקום אחסון

 

כאשר חושבים על ארונות בגדים ניתן לחשוב בטעות שמדובר במקום אחסון בלבד. כלומר, לכאורה זהו המקום שבו מניחים את הבגדים שלובשים אחרי שמקפלים אותם – בין אם במדפים ובין אם תולים אותם על מדפים. מה שהרבה אנשים לא מבינים (ובעיקר גברים) הוא שארונות בגדים זה מקום די אינטימי אשר יש הרבה פעמים משמעות לסדר הבגדים על המדפים בו ונשים לרוב לא אוהבות שמחטטים להן בארון. כך למשל נשות עסקים ממולחות אשר אין להן זמן להתעסק בזוטות של היום יום.

הארונות בגדים שלהן יהיו מסודרים להפליא והכל יהיה מגוהץ ובמקום שלו מתוך ידיעה שכל בגד נמצא במקום שלו ואז הן לא צריכות לבלות מול ארון הבגדים שלהן יותר משתיים וחצי דקות בדיוק לפני שהן יוצאות לעבודה. כמו נשות העסקים הממלחות, גם בנות נוער אשר נמצאות בגיל ההתבגרות ומאוד קנאיות לחפצים שלהן ובינהן לבגדים שלהן. ארונות בגדים עבור נערות מתבגרות מהווים הפלטפורמה המאחסנת את ההגדרה העצמית שלהן. הן רואות בבגדים ככסות אשר בה רוצות להעביר נקודה מסוימת. יש בנות שלובשות בגדים שחורים בעיקר וחולצות עם הדפסים של להקות רוק, יש בנות נוער שלובשות בעיקר מותגים ובגדים מהודרים יותר ולכן ארונות בגדים בעבורן מהווים סוג של קטלוג של דוגמנות פוטנציאלי וכל פעם שהן בוחרות משהו ללבוש מארון הבגדים שלהן הן מתנהגות כאילו יוצאות למסלול של תצוגת אופנה.

יש גם בנות נוער אשר ארונות בגדים מבחינתן זוהי פלטפורמה בלבד לאחסון הבגדים שלהן. הן לא מתלבשות באופן מיוחד ולכן לרוב לא מבינות את ההיסטריה שיש לבנות אחרות סביב לבוש וסביב ארונות בגדים. לרוב מדובר בבנות נוער אשר עסוקות יותר בעשייה חברתית ובדאגה לנושאים עמוקים יותר מאשר ללבוש ולרכישה מתמשכת של עוד ועוד פרטי לבוש. לפיכך צריך לזכור שארונות בגדים יכולים להיתפס כפונקציה טכנית בלבד או לחילופין כמקום מהותי אשר משקף את האישיות שלהן ואת הדברים שהן אוהבות. האופן שבו אנשים מסדרים או לא מסדרים את ארונות הבגדים גם יכול להעיד הרבה על האישיות שלהם ולכן מדובר במקום פרטי.

כתיבת תגובה