You are currently viewing עיצוב מטבחים- השולט בחלל הבית

עיצוב מטבחים- השולט בחלל הבית

עיצוב מטבחים הפך בשנים האחרונות לתחום מוביל ומקצועי בתחום עיצוב הבית כולו, הכולל אלפי חידושים ואפשרויות עיצוב אין סופיות ומרהיבות, החל מעיצוב קלאסי של מטבחים כפריים ועד למטבחים חדשניים בעיצוב היי טק ובחומרי גלם מתכתיים, תוך שילוב של מכשור ואביזרים מרשימים ומודרניים. עיצוב מטבחים הוא תחום הכולל פרטים רבים ומורכבים שיש לתכנן עם אנשי מקצוע המנוסים בתחום זה.

גם בעיצוב מטבחים יש להקפיד על תו תקן ישראלי המהווה את תעודת הביטוח של המטבח. יש לוודא בעיצוב מטבחים כי המטבח אכן עומד בדרישות תו התקן הבטיחותי. תו התקן מהווה אמצעי בטיחותי נוסף ומבטיח כי החברה הינה אכן אמינה ושומרת על תקינות המוצרים שהם רבים ומרכזיים בתחום עיצוב מטבחים.

בעיצוב מטבחים יש לוודא את אחריות היצרן על המטבח וזאת בכדי לספק לעצכם שקט נפשי וכמה שפחות כאבי ראש. חשוב לבדוק כי היצרן שממנו רכשתם את המטבח מבטיח אחריות לעבודתו. בצורה זו, במידה ותהיה תקלה כלשהי בהמשך שהיא אופיינית בעיצוב מטבחים או באיכות החומרים, תוכלו לפנות למערך שירות הלקוחות שיסייע לכם בתיקונים הנדרשים מבלי שתצטרכו לשאת בהוצאות כלכליות נוספות, שכן תחום עיצוב המטבחים גם כך אינו פרויקט זול.

רמת הגימור של המטבח החדש בעיצובמטבחיםהינו פרט עיקרי וחשוב ביותר בבניית המטבח והיא תעיד על איכות העבודה ועל התחזוקה ועמידות המטבח לאורך השנים. הגימור בא לידי ביטוי בעיצוב מטבחים באיכות אלמנטים שונים במטבח, איכות הציפויים, גישה נוחה לחשמל, פתחי אוורור, סידור נקודות גז ומים באופן נכון והגיוני, חוזק המדפים וכן הלאה. גימורים נכונים ימנעו מן הלקוחות להתעסק בתקלות במטבח לאורך זמן רב.

בעיצוב מטבחים רצוי מאוד לבדוק מאילו חומרי גלם עשוי המטבח – חומר הגלם חייב להיות בעיקר עמיד למים לרטיבות, ללחות ולהבדלי טמפרטורות קיצוניים של חום וקור.

בעיצוב מטבחים אין צורך כיום להיעזר במעצב פנים או אדריכל. חברות המטבחים מעניקות שירותים אלו במסגרת הקנייה כולל תכנית תשתית מפורטת למטבח הכוללת מידע על נקודות חשמל, ביוב ונקודות גז.

כתיבת תגובה