You are currently viewing מזנונים במבצע בהתאמה לכל בית

מזנונים במבצע בהתאמה לכל בית

מאז ומתמיד חיפש הלקוח פתרון אחסון יוקרתי לסלון שלו, מבלי להתחייב על סכום כסף רב, ומבלי שהדבר יורגש גם מבחינה פונקציונלית: בזבוז מקום בבית. במציאות, הדרך למזנון כזה היא מאד קשה, אך לא כאן. אצלנו, פתרונות אחסון ביתיים הם לא מחלקה בחנות כלבו אלא כל החנות, מה שאומר שהאחסון שלכם היא המומחיות שלנו. כאשר אנו באים לאבחן לכם חדר, סלון או מעבר כלשהו בבית (פרוזדור) אנו לא רק מוכרים לכם פתרון אחסון, אלא פתרון שללא ספק יחסוך עשרות מטרים של מקום בבית בהשוואה כמעט לכל חנות אחרת אצלה הייתם קונים את המזנון או הארון. והמחיר? משתלם ביותר! כשתבינו ממה עשויים התקני האחסון כאן, ומהו ההיקף שלהם, תבינו שהגעתם לגן עדן של מחירים, לא פחות!

מזנונים חצובים

מזנונים חצובים אינם תמיד ניתנים למימוש, אך במידה וכן, זה כה נוח שאף ס"מ מקום בסלון לא ייתפס. מה קורה במצב כזה? אנו בודקים האם הקיר בסלון ניתן בכלל לחציבה. ניתן? אנו חוצבים מדפים על פי תכנון שנבצע מולך כלקוח, ולאחר שבחרת את המקט הרצוי מבחינתך. לא ניתן? נספק מזנונים במבצע עם ממד עובי מינימלי אך עם ממדי אורך ורוחב הגבוהים ביותר האפשריים שיתפסו את כל חלל הקיר. כך, תיהנו ממינימום ממד עומק ומקסימום ממד אורך ורוחב, מה שאומר שניתן יהיה לאחסן המון ציוד בפנים, כמעט ללא הקרבת מקום משטח הסלון.

מזנונים עם דלתות פתיחה

אל מזנונים בבמבצע המשולבים עם מגירות וגם עם ארונות פתיחה. מעליהם ישנם כמה מדפים חשופים לאחסון מוצרי אומנות ואפילו לחיבור ארון המשקה שלהם למזנון במקום שיהיה תלוי עם הקיר. מזנונים במבצע הם רב תכליתיים ומתאימים עבור כל בית בו לא ניתן לחצוב בקיר הסלון. את אשר לא הצלחתם לחסוך בחציבה, תחסכו כעת עם ממד עומק נמוך וממדי אורך ורוחב גבוהים לרווחת חדר האורחים שלכם.

כיצד מגיעים למזנונים במחירים אטרקטיביים?

יש לפנות אלינו, ולהיווכח שתנאי הייבוא והשיווק שלנו מיטביים. אנו מקבלים הנחות מספקים ומוכרים את מוצרינו אנו במחירים מועדפים. קהל הלקוחות שלנו שחוזר כל כמה שנים יכול להעיד על טיבנו ועל יכולתנו לשנות מראה של בתים מהקצה אל בקצה באמצעות התקני אחסון גדולים ומשובחים.

כתיבת תגובה