You are currently viewing החלקה בקרח | החלקה בקרח בתל אביב | כרטיס להחלקה על הקרח- החלקה על הקרח

החלקה בקרח | החלקה בקרח בתל אביב | כרטיס להחלקה על הקרח- החלקה על הקרח

החלקה על הקרח

החלקה על הקרח היא פעילות מהנה ביותר אשר מתאימה לכל הגילאים, ישנו את מתחם אייסקייט בתל אביב, זהו מתחם של זירת החלקה על הקרח השוכנת צמוד ללונה פארק תל אביב.

החלקה על הקרח באייסקייט היא חוויה מיוחדת במינה.

באייסקייט אווירה מיוחדת, חורף גם בקיץ, מתחם שכולו קרח וציוד החלקה משוכלל ובטוח בדיוק כמו במגרשי ההחלקה על הקרח הפועלים ברחבי העולם.

משטח האייסקייט כולו קרח אמיתי ומשתרע על שטח של 500 מ"ר.

מתחם האייסקייט הוא מתחם מקורה וממוזג בבקרת טמפרטורה שתשמור על הקרח במצב צבירה מוצק ויציב גם בימי הקיץ החמים במדינת ישראל.

במתחם האייסקייט עוזרים מדריכים מטעם המקום לגולשים המתחילים ומסייעים להם להחליק לאט ובבטחה.

מתחם האייסקייט מפעיל בית ספר להחלקה מטענו, בו ניתן לקבל שיעורים פרטיים או בקבוצות להחלקה על הקרח.

כל מבקר אשר מגיע להחליק מקבל ציוד שניתן לו בכניסה וזה בכדי שיוכל להחליק בצורה נוחה ובטוחה, ניתנים לו ברכיות עבור הרגליים שמגינות מפני נפילות, וכן את הנעליים של ההחלקה, אשר קיימות במידות שונות וכל אחד לוקח לפי המידה שהוא צריך, כמו כן קיים גם באייסקייט לוקרים אשר נועדו בשביל שתוכלו לשמור שם את חפציכם.

החלקה על הקרח באייסקייטהיא החלקה אשר מיועדת לכל הגילאים, גם לקטנים וגם לגדולים והיא מעניקה חוויה מהנה ביותר עבור כל מי שמבצע אותה, כמו כן ניתן לערוך במקום זה גם ימי הולדת ואירועים פרטיים, על ידי שמזמינים את המקום ליום מסוים וביום זה עורכים את היומולדת.

ישנם מדריכים מקצועיים אשר מסבירים את כל אופן ההחלקה, כיצד ניתן לבצע זאת בדרך הפשוטה והקלה ביותר.

כאשר המדריך מסיים להסביר כיצד מבצעים זאת מנסה התלמיד לבצע את ההחלקה בכוחות עצמו, בדקות הראשונות יתכן וזה לוקח זמן של עשר דקות עד רבע שעה ולאחר מכן כבר יכול התלמיד לבצע את ההחלקה באופן פשוט וללא כל קושי.

אזי אם הנכם רוצים להנות מחוויה מתמשכת, כל אשר נותר לכם זה רק להגיע אל מתחם ההחלקה על הקרח.   

 

כתיבת תגובה