רכישת מאזדה 3 – בדיקת אמינות ותנאי רכישה

מאזדה 3 היא אחת המכוניות הכי נפוצות על הכביש, מכיוון שהתמורה שהיא נותנת בעבור מחיר התחלתי של 128000 שקלים היא גבוהה מאוד, בהשוואה למכוניות אחרות, זולות יותר, שנמצאות באותה קטגוריה. משום כך, שווה לקנות אותה.

אבל הרכישה היא לא עניין של מה בכך, והיא תמיד מלווה בהרבה חששות שמא העסקה לא תהיה משתלמת, שהרי מדובר בסכומים גדולים מאוד, גם כשהמכונית משומשת. אין ספק שקניית רכב הפכה להיות דבר נפוץ, ושימוש ברכב פרטי הוא נחוץ היום יותר מאי פעם, אבל בגלל המחיר, חשוב לבדוק היטב את כל תנאי הרכישה לפני שחותמים על עסקה מול גורם כלשהו שמוכר אותה.

אמינות

אחד הקריטריונים הכי חשובים לבחינת כדאיות רכישת מאזדה 3 הוא האמינות של הגוף שממנו שוקלים לקנות את המכונית. בין אם זה אדם פרטי ובין אם זו חברה גדולה, כדאי שהם יבואו עם המלצות מאנשים שמכירים וסומכים עליהם. על אדם פרטי קצת קשה יותר לסמוך, ולכן גופים גדולים הם בחירה שכיחה מפני שהם מנסים לעשות הכל על מנת שהלקוח יהיה מרוצה ולא רוצים חלילה להכתים את השם שלהם.

האמינות היא בעצם הקריטריון הכי חשוב, כי כשלא מרגישים שיש על מי לסמוך, אי אפשר לעשות את הרכישה בלב שלם. אדם או חברה שתמיד נגישים וזמינים, מנסים לבוא לקראת הקונה, עוזרים ומלווים אותו לאורך כל התהליך, הם אנשים אמינים. בלעדי אמינות, הקונה יכול להיפגע קשות מהרכישה, והרבה אנשים כבר נכוו בעבר כי גורם האמינות היה לוקה בחסר או לא היה כלל חלק מהמשוואה.

מלבד אמינות של המוכר, חשוב לבדוק גם את האמינות של המוסך שבו בודקים את הרכב לפני קנייה. מי שלא מבין ברכבים, כדאי שימצא מוסך עם המלצות וכמה שיותר חוות דעת חיוביות, כי זה בסופו של דבר מה שיכריע על ההחלטה אם לקחת את המכונית במחיר בה היא מוצעת או לא.

תנאי רכישה של מאזדה 3

היום, יש הרבה אפשרויות לרכוש רכב, גם חדש וגם משומש. אם רוצים את המאזדה 3 מיד שנייה, אפשר לקחת הלוואה מהבנק (הלוואה לכל מטרה) ובעזרתה לסגור את רכישת הרכב מול אדם פרטי.

חברות השכרה וליסינג שגם מוכרות רכבים שבבעלותן יכולות להציע תנאי מימון שונים, שכרוכים במקדמה בסכום מינימלי ופריסת ההפרש על גבי מספר חודשים. בדרך כלל, מדובר בתקופת החזר של לא יותר מ 60 חודשים.

גם היבואנים מציעים מימון לרכב חדש, בתנאים דומים לאלה של חברות ההשכרה. חלקם יכולים לעשות את זה ישירות דרכם וחלקם יפנו את הלקוחות לבנקים שמולם הם עובדים.

דרך נוספת היא לקחת מהבנק הלוואה למטרת קניית רכב חדש. יותר ויותר בנקים מציעים הלוואה שנועדה במיוחד למטרה זו, ולרוב היא בתנאים משתלמים.

כתיבת תגובה