You are currently viewing קפסולות אספרסו – תמיד בעלות שימוש

קפסולות אספרסו – תמיד בעלות שימוש

 

בלי משים, חג פורים הלך והתקרב ואיתו כאב הראש של איתור תחפושת הולמת לחג. כל שנה אני ניצבת בפני אותה בעיה: אין לי שום רעיון ואני חושבת שהפעם שזהו: נגמר חג הפורים עבורי ולא אתחפש יותר לעולם. וכל שנה, אותו הליך, כחמישה ימים לפני החג פתאום מבליח לי רעיון גאוני לתחפושת מקורית ותוך מספר ימים אני מצליחה להפיק אותה כמו כלום. תמיד הבעיה שלי טמונה ברעיון אבל ברגע שיש לי את הרעיון, השאר קורה כמו מעצמו. השנה ממש התעליתי על עצמי: החלטתי שבתור מכורה ידועה לקפה הגיע הזמן שאתן לו את הכבוד הראוי גם בתחפושת והחלטתי להתחפש לקפסולות אספרסו.

התחפושת די פשוטה סך הכל: קניתי חצאית שחורה וארוכה וחולצה שחורה ארוכה עליהן הדבקתי עשרות קפסולות של אספרסו בכל מיני צבעים. אחרי שסיימתי עם הביגוד הכנתי לעצמי נעליים שנראות כמו קפסולות אספרסו: מעיין פלטפורמות גבוהות כאלה בצורה של קפסולות אספרסו והחלטתי אותן לצבוע בצבע אדום ארגמן. אחרי שהיו לי החצאית, החולצה והנעליים החלטתי לדאוג לקצת אקססורייז כדי שיהיה לי מעניין. הכנתי לעצמי שרשרת של קפסולות אספרסו ואחר כך גם צמיד. בסופו של דבר אפילו הוספתי לעצמי קשת עם קפסולות אספרסו והייתי מאוד מרוצה מהתחפושת. ביום התחפושות בבית הספר לא היה מישהו שלא עצר אותי כדי לשאול אותי מאיפה קיבלתי את הרעיון המופלא של התחפושת ולפאר את התוצאה. השנה החליטו לקיים תחרות תחפושות שבסופה תוגרל מכונת אספרסו בין הזוכים.

החלטתי להשתתף בגחמה של הרגע האחרון ופשוט להנות מהרגע. היו תחפושות פשוט מצוינות והיה לי קשה להאמין שאזכה. מתוך עשרת המתמודדים שהגישו מועמדות עליתי לשלישיה האחרונה והייתי מופתעת. החליטו לעשות הצבעה בין הילדים בבית הספר. נתנו לכולם פתקים בהפסקה הגדולה והודיעו שבסיומה יודיעו מי זכה. בשלב הזה חשבתי לוותר וללכת הביתה. לא ראיתי כל סיכוי שאזכה אבל חברה שלי ביקשה בכל לשון של בקשה שאשאר להקראת התוצאות. בסופו של דבר, בהפתעה גמורה, זכיתי במקום הראשון וקיבלתי מכונת אספרסו: ממש הלם את התחפושת שלי.

כתיבת תגובה