קיימות | בניה ירוקה | שמירה על הסביבה – פיתוח בר קיימא

קיימות | בניה ירוקה | שמירה על הסביבה – פיתוח בר קיימא 

אנשים רבים שמעו על המושג הזה אשר נקרא פיתוח בר קיימא, אך לא תמיד מבינים עד כמה יש לזה השפעה עמוקה וגדולה וכמה פיתוח הסביבה זה דבר אשר משפיע גם על החיים שלנו וגם על חיי הדורות הבאים.

למעשה פיתוח בר קיימא זה בעצם תכנון נכון וניצול של המשאבים הקיימים וזאת בכדי ליצור סביבת חיים טובה, אשר עוזרת לשמור גם על הסביבה וגם על המשאבים שלה הטבעיים.

מצד אחד אנו משתמשים במשאבים השונים אשר קיימים, ומצד שני זה מאפשר לנו כבני אדם להתפתח בכל מיני דברים שונים.

את הפיתוח אנו מבצעים לפי הנתונים השונים שקיימים והכל מתנהל באופן כזה של שמירה על איכות הסביבה, וכן שימוש עם אמצעים שונים שמעניקים לה הגנה ושמירה.

אפשר לקחת את הבר קיימא כתפיסת חיים שעל פיה מתנהלים, פיתוח בר קיימא התחיל למעשה להתקיים בשנת 1996. כל העולם יודע שהמשאבים זה דבר אשר אט אט הולך ונגמר עם הזמן,  וכי יש צורך בתפיסה סביבתית בבנייה ובפיתוח שטחים. התפיסה הסביבתית בעצם מעניקה לכולנו סביבת חיים שהיא טובה יותר, בין אם זה פיתוח שהוא עכשווי ובין אם זה פיתוח אשר יכול לשמש עבור הדורות הבאים. על ידי פיתוח בר קיימא כל אדם יודע שהוא יכול לרכוש דירה ועם כך לא לפגוע בסביבה,

זה שהאדם רוכש לעצמו איכות חיים זה אינו אומר שהוא פוגע בסביבתו או בדורות הבאים אחריו.

פיתוח בר קיימא זה תכנון אשר מתחיל נכון אם מומחים בוחנים את הרקע ומתכננים את העיר בצורה הטובה ביותר שיש, בעת תכנוני הבנייה הם גם בוחנים את כיווני האוויר השונים, ולפי כל הנתונים הללו הם מבצעים את כל תכנון הבנייה.

הצורך הוא להשתדל כמה שפחות להפריע לסביבה , אלו אשר באים להתגורר בסביבת מגורים כזאת מעניקים לעצמם את האפשרות להנות מסביבת מגורים איכותית וטובה שמעניקה פארקים, וגינות ציבוריות, שטח ירוק רחב, כבישים ואוויר נקי, וכן בעצם כל סביבת המגורים הופכת ליעילה.

ואכן פיתוח בר קיימא הוא פיתוח אשר עוזר לחברות השונות להתקיים לפי כל הנהלים הנכונים ועל ידי כך לזכות לחיים שהם איכותיים יותר וטובים יותר.

 

כתיבת תגובה