You are currently viewing פתרון יעיל לרגישים לאבק הבית -שואבי אבק

פתרון יעיל לרגישים לאבק הבית -שואבי אבק

אחד מהדברים שאני הכי פחות אוהבת לעשות ובאופן הפוך הוא גם אחד מהדברים שהכי חשובים לי, זה נקיון וסידור הבית. כאשר הבית נקי ומסודר גם החיים מסודרים ומאורגנים, השגרה נשמרת, ונעים לבלות בבית יחד עם המשפחה כשהאוירה שמשרה הסדר והניקיון הם רבי השפעה וניכרים בחיי היום יום.

מה לעשות כאשר העבודה הקשה בבית היא העבודה הכי פחות אטרקטיבית בעיניי? זו בהחלט משימה לא קלה לעמוד בה. לתחזק בית זו משימה חשובה עד מאוד אך לא פשוטה כלל. ובכדי לעשות אותה מוצלחת ובכדי לאפשר למטלות הבית להשתלב באופן הרמוני בשגרצ היום חייבים לקחת צעד קדימה את המטלות הללו ולהיעזר באמצעים שונים בכדי להפוך אותם נגישים, פשוטים ואפילו מהנים.

 

אחת הדרכים להפוך את מטלות ניקיון הבית לעבודה פשוטה יותר ונוחה , קלה ונגישה לכל אחד, הוא שימוש בטכנולוגיה. אם פעם היו מנקים אבק מכל פינה בבית בעזרת מטלית או מברשת נוצות, היום כמעט כבר לא עושים זאת ומשתמשים בשואבי אבק מסוגים שונים שפותרים ביעילות רבה ובמהירות את הסרת האבק. שואבי אבק מאפשרים לי  ולאחרים לעשות את אחת הפעולות הכי קשות ומעייפות בזריזות ויעילות ללא צורך לנשום את האבק שמתפזר בעת הניקוי. שואבי אבק המצויים כיום בשוק שואבים ויונקים את האבק בצורה כל כך יעילה עד כי גם האדם שאלרגי לאבק יטכל לבצע את העבודה הזו ללא עיטוש אחד אפילו.

 

אם בעבר, שואבי אבק היו דבר מסובך שלא כל הדיוטה היה יכול להבין כיצד משתמשים בו, כיום קיימים מספר שואבי אבק קלים כל כך לתפעול עד כי ניתן לתת לילדים הקטנים או אפילו לחיות המחמד לשאוב את האבק בבית ללא כל קושי… אבל עד שחיות המחמד שלי יסכימו להשתמש בשואבי אבק אאלץ כנראה לעשות את העבודה הזו בעצמי וכמה טוב שיש ברשותי את אחד משואבי האבק החזקים והאיכותיים שקיימים כיום בשוק. אין ספק שזה עושה עבורי את העבודה ביתר קלות והבית שלי מזמן לא נראה נקי כל כך, האויר צלול מאי פעם ואפילו בתי שרגישה כל כך לקרדיט אבק הבית מרוצה ונהנית מבית נטול אבק.

 

כתיבת תגובה