פורד פוקוס – מי אומר שאין הוקוס (פורד) פוקוס?

עם הנדסת אנוש מצוינת שמציעה מכונית נוחה לשהייה ולנהיגה, עם איכות חומרים מצוינת, מרווח מספיק ליושבים מלפנים ומאחור. פורד פוקוס משפחתית עם תא המטען גדול שהופך אותה למכונית משפחתית אטרקטיבית ואפקטיבית. המכונית יציבה על הכביש ונוחות מרבית בנסיעה למרחקים ארוכים. ההיגוי קל ונוח לתמרון, יתרון חשוב ומשמעותי במיוחד בנהיגה במתחם עירוני צפוף המחייב זמני תגובה קצרים. עבור רבים די בצירוף המלים כדי לעורר בהם את דימויה של המכונית ככזאת המחוללת קסם.. אכן  כי כן- הוקוס פוקוס….

פורד פוקוס – מצוינת בעיר ומחוץ לה

פורד פוקוס – חד וחלק – מציעה מנוע שקט וביצועי כביש טובים מאוד. תיבת ההילוכים מבצעת את העבודה היטב, ללא עכבות וטלטולים, גם בעת הזחילה בכביש והעמידה בפקק. תנועת ההעברה של ההילוכים רציפה וזורמת, קיים ניצול מיטבי של פוטנציאל הכוח. תצרוכת הדלק שלה טובה מאוד- 15 ליטר לק"מ בקירוב. בנסיעת מבחן חשים את יתרונותיה ואת סגולותיה ומבינים מדוע היא אחת המכוניות המועדפות והנחשקות על ידי נהגים רבים ומדוע היא המכונית המשפחתית המבוקשת ביותר.  במכונית שש כריות אוויר, בקרת יציבות המאפשרת לכם לוודא את יציבותה של המכונית על הכביש. במבחני הריסוק קיבלה המכונית ציון של חמישה כוכבים.

פורד פוקוס – מפנקת. נקודה

את מערכת השמע המשוכללת ניתן להפעיל באמצעות קול (באנגלית) קיימים בה חיבורי בלוטות', USB ו- AUX. במכונית חיישני אורות וגשם, בקרת אקלים מפוצלת, איתות בנגיעה, מראה מרכזית נגד סינוור. האבזור- עיניכם הקוראות עדות – מפנק. שקלול נתונים ממחיש את היות הפורד פוקוס המכונית המיטבית עבורכם. היכולת הדינמית המרשימה שלה, הנסיעה הנוחה והחלקה בעיר ומחוץ לה, המרווח הגדול לנהג ולנוסעים ותצרוכת דלק מצוינת הם פרמטרים חשובים ומספיקים להעדפתה. יש מי שיעקמו את האף בגלל מה שעלול להיראות להם כעיצוב לא מהודר מספיק, אבל דומה כי זו אחת הסיבות- הפוך על הפוך- לבחירה בה של מי שאינם רוצים לנקר עיני קנאים אבל רוצים בהחלט ליהנות מנהיגה ומנסיעה במכונית נוחה, איכותית ובטיחותית לפי כל אמת מידה לבחינת מרכיבים חיוניים אלה.  היחס בין עלות המכונית לתועלת ולהנאה המופקים ממנה הופכים את רכישתה למומלצת ולכדאית. לא נותר אלא לאחל לכם קנייה טובה ודרך צלחה.

כתיבת תגובה