עיצוב פנים לדירה לפני מכירה

לפני שאתם מוכרים את הדירה שלכם, בחנו את עיצוב הפנים. שינוי קטן יכול לעשות שינוי גדול במחיר שתוכלו לדרוש על הדירה. קחו השראה מדירות של גינדי ופרויקטים חדשים בענף הנדלן.

אתם מוכרים את הדירה שבבעלותכם? מה המחיר שאתם דורשים עליה? לא משנה איזה סכום תגידו, תמיד יש אפשרות להעלות את המחיר, אם מעלים את הערך של הדירה, ואת זה אפשר לעשות בעזרת שיפוצים קוסמטיים.

ככל שהדירה תהיה אסתטית יותר, והחומרים שבהם משתמשים לעיצוב הדירה הם איכותיים יותר, כך הערך של הדירה עולה ואתם יכולים לקחת מחיר גבוה יותר. חשוב לציין שהפער בין סכומי הכסף שהשקעתם עבור עיצוב הדירה לעומת העלייה בשווי הדירה יכול להיות משמעותי. במילים אחרות, אם השקעתם 10 אלף שעיצוב, הערך של הדירה יכול לעלות בהרבה יותר מסכום זה.

השראה מחברות כמו גינדי

אבל מאיפה מתחילים את העיצוב של הדירה, ואיך אפשר לעשות את זה כמו שצריך? הדרך הכי טובה להשיג מראה כללי לדירה שיהיה אסתטי ומושך היא לקחת השראה מחברות מובילות בתחום הנדלן. חברות כמו גינדי מעצבות את הדירות שלהן כך שיתאימו לאורח החיים של הישראלים, אך לעולם לא מוותרות על מראה יוקרתי. בחנו דירות של החברות האלה, ושימו לב לקווים העיצוביים, לצבעים, למינימליזם וכן הלאה.

כדי לחבר את כל המאפיינים העיצוביים של הדירות בפרויקטים החדשים של החברות המובילות, וליצור עיצוב אחיד וברור בדירה שלכם, כדאי להיעזר במעצבי פנים. אפילו גינדי וחברות אחרות נעזרות במומחים בתחום עיצוב הבית, וגם לכם זה יעזור להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

מלבד העזרה שלהם בתכנון עיצוב הפנים של הדירה, מעצבי פנים מקצועיים גם יכולים לקשר אתכם לבעלי מקצוע אמינים שמבצעים עבודה איכותית, ואיתם הם משתפים פעולה במגוון פרויקטים. כך תוכלו לדעת שהעבודות נעשות בצורה הטובה ביותר. כמובן שחשוב לבחור את המעצבים לפי בחינת פרויקטים קודמים שהם עשו.

בדיקות שמאים

לפני תחילת עבודות העיצוב והשיפוץ הנחוצות, שמאי בודק את הדירה כדי לדעת את שווי הדירה. לאחר ביצוע העבודות, הזמינו שוב את השמאי כדי שיבחן בשנית את שווי הדירה. כדי לצאת ברווח, גם לאחר מס השבח של מכירת הדירה, נסו לחפש דרכים לעצב את הבית בעלויות נמוכות ככל האפשר, מבלי לוותר על איכות וסטייל.

כתיבת תגובה