You are currently viewing סליקה – הפיתרון לחנות בגדים שלי

סליקה – הפיתרון לחנות בגדים שלי

 

החלטתי שאני רוצה לפתוח אתר למכירת בגדים דרך האינטרנט. לא התחשק לי להתעסק עם לקוחות פנים מול פנים ורציתי לעבוד דרך המחשב כך שאני יכולה לשבת בבית, בפארק או אפילו על שפת הים ובמקביל להרוויח כסף. יש לי כמויות גדולות של בגדים שאני מייבאת מסין אז פרט להתקשרות עם חברת שליחויות אני יכולה לתמרן הכל לבד. אני רגילה להיות מישהו שיודעת לנהל לוגיסטיקה בקלות ולכן כל הפרוצדורה די פשוטה עבורי. היה לי ברור שמנגנון התשלום יהיה באמצעות כרטיסי אשראי אשר יעברו הליל של סליקה.

בגלל שהרכישה היא דרך רשת האינטרנט אין לישון כוונה לקיים את המכירות במזומן. כאשר התחלתי לברר לגבי מנגנוני החיוב האפשריים הוסבר לי שחיוב באשראי קושר יחד איתו עלות נוספת של סליקה. הסליקה היא עבור קישור בין בית העסק (במקרה זה חנות הבגדים שלי) לבין הבנקים השונים על מנת לחייב את חשבון הלקוחה שרכשה משהו ולזכות את החשבון שלי. הליך הסליקה מופלא בעיניי. איך בכזו קלות ומהירות יודעים איזה חשבון לחייב. רק בהעברת כרטיס פשוטה יש כל כך הרבה פעולות שנעשות בשניות אשר כולן מהוות חלק ממנגנון הסליקה. ‫ביצעתי סקר שוק לגבי אלו חברות סליקה באינטרנט יש ושוחחתי עימן על מנת לקבל הצעת מחיר ולבחון עם מי מהן אני מעוניינת להתקשר. אחרי שסגרתי את נושא התשלום פניתי לחברה שמתמחה בהקמת אתרים לעסקים קטנים על מנת שיקימו לי אתר.

רציתי שהאתר יהיה בנוי על כמה שיותר אפשרויות לחיפוש כדי שיהיה מזמין ונוח. מצאתי חברה שראיתי כמה אתרים שבנתה והייתי מאוד מרוצה מדרך העבודה שלה וחתמתי איתה על חוזה. וכך, תוך שבועיים האתר שלי עמד באוויר. עשיתי כמה ניסיונות של הזמנות על מנת לוודא שמערכת הסליקה עובדת כמו שצריך ואז התחלתי לפרסם את האתר בין חברים ובני משפחה על מנת שיפרסמו הלאה. תוך מספר שבועות האתר שלי הפך לויראלי והייתה בו תנועה רבה. שמחתי מאוד שהצלחתי להגשים את החלום שלי של הקמת אתר למכירת בגדים במו ידיי.  

כתיבת תגובה