You are currently viewing סליקה אונליין – לרכישות באופן מיידי

סליקה אונליין – לרכישות באופן מיידי

 

חברת הפרסום שאני עובדת בה עוסקת בשיווק ופרסום של חברות שונות ומשונות. אין שום דפוס או אחידות בין החברות. כל חברה עוסקת בתחום אחר וכך אני שומרת על עניין בחברה. אמנם שיטות הפרסום חוזרות על עצמן אב לפחות שתחומי החברות יהיו שונים. לפני כחודשיים הגיעה אלינו ברה חדשה שהייתה זקוקה לשיווק ופרסום. מדובר בחברה שעוסקת בסליקה אונליין. אני עוד זוכרת את הפגישה הראשונה שלי איתם. סליקה אונליין? שאלתי, ומנכ"ל החברה הנהן בחיוך ואמר: זה בדיוק מה שאנחנו רוצים לצמצם – אנשים שלא יודעים מה היא סליקה אונליין. התחלתי לשאול אותו שאלות כמו מה בדיוק זה אומר סליקה אונליין, מה היתרונות של זה, למי זה תורם, איזה פיתרון זה בא לתת ועוד ועוד שאלות. אחרי שביצעתי את המחקר המעמיק שלי על מנת להבין בעצמי מה זה אומר סליקה אונליין קראתי לאנשים השיווק שלי על מנת שנבנה יחד קמפיין שיווקי לחברה הזו.

מאחר ומדובר בחברה אשר תחום העיסוק שלה מכוון יותר לעסקים אשר מבצעים מכירות באינטרנט היינו צריכים לפלח היטב את המסגרות בהן אנחנו מעוניינים לפרסם כי הרי אין טעם לפרסם ברשתות חברתיות שאין מכוונות לבעלי עסקים המבצעים מכירות ברשת האינטרנט. קהל המטרה שלנו הוא מאוד ספציפי וממוקד ואנחנו צריכים להישאר במסגרתו. אחרי שביצענו פילוח של סוג החברות שהקמפיין עתיד לעניין התחלנו לבדוק היכן האנשים האלו גולשים ומה העיתונים שהם קוראים, האתרים שהם מבקרים בהם הכי הרבה והמקומונים ששווה לפרסם בהם.

החלטנו על מספר יעדים ספציפיים ואז ניסינו לחשוב איך אפשר להסביר מה היא סליקה אונליין בשלושה משפטים אשר ישמעו מסקרנים ויעלו את החשק של המאזין לרצות לשמוע עוד. בגלל שמדובר בתחום יחסית חדש אשר דורש שינוי חשיבה וחינוך שוק מחדש הקמפיין צריך להיות פשוט אך מזמין ופורץ דרך באותה נשימה. סליקה אונליין היא פעולה אשר יכולה לייעל ולשפר שירות של עסקים שונים באופן בלתי מתפשר ולכן הקמפיין צריך להיות מספיק מדויק על מנת להגיע לכמה שיותר אנשים. וכך היה.

כתיבת תגובה