You are currently viewing סופר אונליין | סופרמרקט | קניות ברשת – mega

סופר אונליין | סופרמרקט | קניות ברשת – mega

סופר אונליין | סופרמרקט | קניות ברשת – mega

Mega באינטרנט – כך עושים היום קניות!

רשת Mega הינה אחת מרשתות הסופרמרקט הגדולות והפופולאריות ביותר בישראל. ברשת מגה תוכלו למצוא מוצרים רבים – החל ממוצרי מזון בסיסיים וכלה במוצרי פארם וטואלטיקה. רשת מגה השיקה לפני שנים ספורות את אתר הקניות החדש שלה, המאפשר לבצע קניה מקיפה ברשת Mega – דרך האינטרנט!

בעזרת ממשק אינטרנט מתקדם, כשתכנסו לאתר האינטרנט, תוכלו לבחור את המוצרים המועדפים עליכם ולהוסיף אותם לעגלת הקניות המקוונת. באתר תוכלו למצוא את כל המוצרים מחולקים לקטגוריות – מוצרי בשר וחלב, אבקות כביסה, כלי בית, מוצרי חשמל ופנאי ועוד ועוד. תוכלו להגיע לכל מוצר בקלות רבה, היות ויש באתר אפשרות למיין את כל המוצרים לפי קטגוריה, משקל, טעם, סוג ועוד.

כשתסיימו לערוך את הקניה, תוכלו לשמור את המוצרים שבחרתם, ולצפות בעגלת הקניות שלכם בכל עת ומכל מחשב. אם התחרטתם והחלטתם לבטל את הקניה, תוכלו לעשות זאת בקלות רבה, ללא צורך לצאת מהבית ולהחזיר את המוצרים.

ההזמנה, הכוללת את כל המוצרים שבחרתם, נשלחת לרשת Mega – ושירות המשלוחים של הרשת יגיע עד אליכם. המשלוח נארז בקפידה – כל מוצר נארז בנפרד בהתאם לסוג המזון ונסגר היטב, כדי שכשיגיע אליכם יהיה טרי ושלם.

מדוע לקנות ברשת Mega באינטרנט?

ראשית כל, קניה אינטרנטית חוסכת לכם זמן יקר. כל ביקור סטנדרטי בסופרמרקט גוזל מכם זמן, ומחייב אתכם להגיע למקום ולסחוב את המוצרים בכוחות עצמכם. קניה אינטרנטית מתבצעת באמצעות חיבור לאינטרנט מכל מחשב ובזמן הנוח עבורכם, ואפילו אינכם צריכים לעזוב את הכיסא. בנוסף, בקנייה אינטרנטית ברשת Mega, אינכם מוגבלים שהקניה תתבצע בזמן מסוים, אם קרה שנתקעתם ללא אחד המוצרים הבסיסיים והמכולת או הסופר השכונתי כבר נסגר, תמיד תוכלו לקנות את המצרך באופן מקוון.

איך מתבצע התשלום בחנות המקוונת?

תשלום ברשת מגה האינטרנטית מתבצע באמצעות כרטיס אשראי ישראלי (לא תוכלו לשלם באמצעות PayPal דיינרס), או באמצעות כרטיס אשראי נטען. לפני שתתחילו בביצוע ההזמנה ברשת Mega, עליכם לוודא שעגלת הקניות שלכם מכילה מוצרים בשווי של לפחות 180 ₪. אם תקנו מעל 200 ₪ דרך האתר תוכלו לפרוס את התשלום לכמה תשלומים.

אל לכם לחשוש מלמסור את פרטי האשראי שלכם. האתר הינו אחד האתרים המאובטחים ביותר בישראל. האתר מכיל מנגנון חסיון נתונים, וכל פרטיכם האישיים נשמרים בסודיות וצוות האתר מתחייב לא למוסרם לאיש.

לסיכום, קניה אינטרנטית ברשת Mega הינה נוחה, מהירה ויעילה.

 

כתיבת תגובה