מעוניינים באימון למנהלים בחברתכם?

בשנים האחרונות הפכו אימוני הקואצ'ינג בחברות ובארגונים לדבר נפוץ מאוד מתוך ההבנה כי הצלחת החברה ושיפור יעילותה בא מההנעה בהעצמה אישית וכי ימי גיבוש והכשרות לתפקיד אינם מספקים יותר תוצאות אלו. מאמנים אישיים אשר הוכשרו בקורס אימון עסקי, מיומנים להעביר סדנאות אימון למנהלים בעזרת הכלים והידע שרכשו על עולם העסקים ועצם ניסיונם ברובד האנושי כמאמני קואצ'ינג.

לאילו מנהלים מתאימה הסדנא?

כל מנהל, החל ממנהל חדש ועד מנהל וותיק. לא מעט יוצא לנו לראות מנהלים חדשים בתחום שאינם התמקצעו בו לפני, ויש חשש מפני התנהלותו. כמו כן, גם מנהלים וותיקים אשר התקדמו למנהלים בכירים לא תמיד ידעו כיצד לנהוג בתפקיד גדול וחשוב יותר. לכן, לצד ההכשרות המקצועיות של אנשי הצוות, מאמן אישי יוכל להקנות לו את הכלים להטמעת הידע, ניהול נכון של עובדיו, שיפור התקשורת עם אנשי הסגל האחרים והבאת החברה להצלחה והגשמת שאיפותיה.

היכן ניתן למצוא קואצ'ר המתמחה באימון למנהלים?

באמצעי החיפוש השונים כמו באתרי האינטרנט או באמצעות המלצות של חברים וארגונים אחרים, תוכלו למצוא מאמן אישי אשר מתמחה באימון למנהלים אשר הוכשר והוסמך מקצועית בקורס אימון עסקי. באינטרנט לצורך העניין, תוכלו להתרשם מאתריהם האישיים ולקבל מידע על פועלם.

האם בתור מנהל אוכל לעבור קורס אימון עסקי?

בהחלט. לא רק מאמנים שהוכשרו והוסמכו לקואצ'רים יכולים לעבור קורס זה, גם מנהלים ובעלי עסקים אשר מעוניינים לקדם את ארגונם ולקבל כלים כדי לנהל את החברה מוזמנים לעבור את הקורס.

מה נלמד בקורס אימון עסקי?

התכנים המועברים בקורס הינם תכנים עיוניים לצד תכנים מעשיים. התכנים העיוניים יהיו על ידי הרצאות המלמדות על עולם העסקים, על יחסים חברתיים ותקשורת בין אנשים הן בתוך החברה ומחוץ לה, ושאר כלים לשדרוג המיומנויות המקצועיות. התכנים המעשיים יהיו בדרך כלל משחקי תפקידים ואף אימונים אישיים תחת פיקוח והדרכה צמודה של מאמן עסקי מוסמך. הקורס מועבר על ידי קואצ'רים, מאמנים עסקיים המתמחים בין השאר באימון למנהלים, פסיכולוגים ושאר בעלי המקצוע מתחום הכלכלה ועולם העסקים.

היכן ניתן ללמוד קורס אימון עסקי?

קורס אימון עסקי ניתן ללמוד במוסדות הפרטיים בהם נלמדים לימודי קואצ'ינג לעסקים ובשאר התחומים של לימודי אימון אישי. כמו כן, ניתן ללמוד קורס זה גם במוסדות המוכרים להשכלה גבוהה אשר שם מתקיימים לימודי תעודה בנוסף ללימודים אקדמיים. מומלץ לברר זאת במוסדות השונים וכמו כן על תוכנית הלימודים, שכר ושאר מידע חיוני.

>>> קורס אימון עסקי – אימון למנהלים – פרטים כאן <<<

כתיבת תגובה