You are currently viewing מסוף אשראי – החיוב הנוח ביותר

מסוף אשראי – החיוב הנוח ביותר

 

כשהוריי החליטו לפתוח חנות לממכר יין הם עבדו רק במזומן. הם חשבו שעבודה במזומן תהיה היעילה והנוחה ביותר משום שלא יהיו זקוקים לכל האלמנטים הטכניים הנדרשים בשביל חיובי אשראי. עם זאת, לאחר תקופה שהחנות הייתה פתוחה הם שמו לב שרוב הלקוחות ביקשו לשלם בכרטיס אשראי על ידי גיהוצו במסוף אשראי וכאשר נענו שהתשלום במזומן בלבד, נראו מאוכזבים ויצאו לחפש כספומט למשוך כסף מזומן. לחילופין, היו כאלו שויתרו על רכישת היין. הסברתי להוריי שתשלום בכסף מזומן פחות מקובל היום ושימוש במסוף אשראי הפך לנפוץ יותר ויותר.

הוריי לא הבינו אפילו איך להתחיל לגשת לנושא והבטחתי שאני אטפל בו עבורם. ניגשתי למספר חנויות אשר מוכרות סוגים שונים של מסוף אשראי וביקשתי לקבל הצעות מחיר. הסברתי שאנחנו מחפשים מסוף אשראי פשוט לחנות יין קטנה ולא משהו מורכב מדיי כדי שיהיה קל להוריי לתפעל אותו. לאחר שבדקתי מספר מקומות שמוכרים מסוף אשראי בחרתי את החנות שמכרה אותו במחיר האטרקטיבי ביותר עם תקופת האחריות הארוכה ביותר. לאחר שרכשתי את מסוף אשראי והבאתי אותו לחנות היין יצרתי קשר עם חברת האינטרנט על מנת שיבואו להתקין קו אינטרנט שיאפשר את הפעלת המסוף אשראי.

כעבור מספר ימים הכל היה מוכן ואז הגעתי לחנות היין למשך כמה ימים כדי לעזור להוריי במכירה באמצעות כרטיסי אשראי על מנת שיתרגלו לאופן התפעול של מסוף אשראי ולמה יש לשים לב. כעבור מספר ימים הם הבינו באופן מוחלט את התפעול של המערכת וכבר לא היו זקוקים לי יותר ולאחר חודש ימים פנו אליי ואמרו שלא מבינים איך הסתדרו קודם לכן בלי כרטיסי אשראי. הם סיפרו שכמות הלקוחות שלהם עלתה פלאים והם כל כך מרוצים מכך ששכנעתי אותם לעבור לעבוד עם כרטיסי אשראי ולא רק להמשיך לעבוד בתשלומים במזומן כמו שהם עבדו עד היום. עד סוף הרבעון הראשון כמות המכירות שלהם עלתה פלאים תודות לעבודה עם כרטיסי אשראי. בסופו של דבר הם ויתרו לחלוטין על עבודה עם כסף מזומן ונשארו לעבוד רק עם כרטיסי אשראי.

כתיבת תגובה