You are currently viewing מטבחים מודרניים – העיצוב הנבחר של העשירים

מטבחים מודרניים – העיצוב הנבחר של העשירים

 

בתור מנהלת פיתוח עסקי של תחום המזון, אני עושה עבודת מחקר גם על מוצרי מזון חדשים, מסעדות מדליקות ואף מגיעה לעיצובי מטבחים מועדפים ומה הופך אותם למועדפים והיכן כדאי לרכוש אותם. על מנת לגלות מה המטבחים המבוקשים ביותר בהתאם לפילוח של האוכלוסייה ביצעתי מחקר מעמיק אשר במסגרתו פניתי לחנויות המתמחות לפי סוגים וביקשתי לקבל מהם רשימה מסודרת של סוג האנשים שרוכשים אצלם בסיווג לפי אנשים עשירים, צעירים רווקים או זוגות צעירים ומשפחות ומה סוג המטבחים שהם קונים.

לאחר איסוף המידע, הזנתו בטבלאות אקסל וביצוע ניתוח מעמיק גיליתי נתונים מעניינים אשר לא השאירו מקום לספקות: מטבחים מעוצבים הם האפשרות המועדפות על ידי צעירים, מטבחים כפריים הם האפשרות המועדפת על משפחות ואילו העשירים מעדיפים מטבחים מודרניים. מטבחים מודרניים הם לרוב עיצוב של מטבח אשר משתנה ויוצר התאמה מתמדת לאופנה העכשווית הנוהגת. בדרך כלל יש להם שילוב של עיצוב מדליק עם יעילות כך שנוצרת קומבינציה מנצחת בין עיצוב חדשני לבין היעילות הנדרשת ממטבח על מנת שיהיה נוח לשימוש וימלא את מלוא הפונקציות הנדרשות בצורה הטובה ביותר.

מטבחים מודרניים לרוב הם יקרים מאוד משום שמדובר על הכלים והפונקציות החדישות ביותר המרכיבים אותם ולכן העלות שלהם בדרך כלל מטפס גבוהה. יתרה מכך, במטבחים מודרניים לרוב מופיעים המותגים הכי נחשקים ועצם הבחירה בהם מעלה את המחיר. לאחר איסוף מלוא הנתונים, ניתוחם והזנתם לטבלאות, פניתי לחברות המתמחות על מנת להציע את שירותי הייעוץ שלי לפיתוח עסקי והבאת לקוחות עשירים אשר ירכשו מטבחים מודרניים ויעלו את כמות המכירות שלהם. הצגתי להם תכנית סדורה ומפורטת כיצד יש לפנות ללקוחות פוטנציאליים ומה רף המכירות המיועד ככל שישכרו את שירותיי אוכל לעזור להם להעלות את כמות המכירות החודשית בעשרים אחוז לפחות. הבהרתי להם שבגלל שמטבחים מודרניים הם רכישה יקרה אשר לרוב מתבצעת על ידי עשירים, יש לפנות אליהם בצורה מסוימת על מנת לגייס אותם לרכוש ספציפית את המטבח המודרני, שהוא גם היקר יותר.

כתיבת תגובה