You are currently viewing מחיר כרטיס לסרט | הזמנת כרטיס לסרט | מבצע 1+1 הזמנת כרטיסים לסרט

מחיר כרטיס לסרט | הזמנת כרטיס לסרט | מבצע 1+1 הזמנת כרטיסים לסרט

מחיר כרטיס לסרט | הזמנת כרטיס לסרט | מבצע 1+1 הזמנת כרטיסים לסרט

 

כולנו זוכרים את הימים הללו בעבר הלא רחוק שבילוי לסרט לא היה עניין שבשגרה וכמוהו גם ההכנות לסרט היו מסורבלות ודורשות המון זמן ומאמץ.משימה לא פשוטה בכלל היתה הזמנת כרטיסים לסרט, ומעולם לא יכולנו להיות ספונטנים ולהחליט בדקה התשעים כי היום זה ערב מושלם ללכת לצפות בסרט בקולנוע, שכן הזמנת כרטיסים לסרט היתה חייבת להתבצע בזמן אמת בקופות הקולנוע לםני הסרט, אך לא אחת קרה לנו המקרה כי הגענו עם חברים לצפות בסרט מספר דקות לפני תחילת ההצגה, ולא נותרו כרטיסים לסרט, או שנותרו כרטיסים במקומות לא נוחים ונאלצנו לוותר על החוויה או לבצע הזמנת כרטיסים לסרט אחר ובכך זכינו לעוגמת נפש לא קטנה.

אם כך, הקידמה והתפתחות הטכנולוגיה שגלשה לכל תחומי החיים הביאה אותנו למקום טוב ונח. אין עוד הזמנת כרטיסים לסרט חייבת להתבצע בזמן אמת בקופות הקולנוע ואנו יכולים להנות ממגוון דרכים אחרות להזמנת כרטיסים לסרט. אם ברצוננו להיות ספונטניים נוכל גם דקות סםורות לפני מועד הסרט לבצע את הזמנת כרטיסים לסרט דרך הסמארטפון שלנו באפליקצייה של בית הקולנוע, תוך כדי שאנו עושים את דרכנו לבית הקולנוע. נוכל לממש גם את ההזמנה וגם את בחירת מקומות הישיבה שפנויים בקלות ובמהירות, להגיע בזמן לבית הקולנוע שם יחכה לנו הכרטיס שהזמנו ואפילו ישאר לנו מספיק זמן לקנות פופקורן ושתיה ולהכנס לאולם בהנאה מרובה.

כמובן שנוכל לבצע את הזמנת כרטיסים לסרט גם מראש ואפילו מספר ימים מראש. גם זאת נוכל לבצע אונליין, ללא צורך להגיע פיזית לבית הקולנוע. נוכל לתכנן איזה סרט אנו מעדיפים, לקרוא תקציר על כל סרט, להנות מבחירה נוחה של הסרט המועדף עלינו ובאותו הרגע לבצע את הרכישה באתר הקולנוע דרך חיוב כרטיס אשראי. כמובן שביום הסרט ימתין לנו כרטיסנו בקופת הקולנוע או במכשירים הניידים המותקנים בבתי הקולנוע המיועדים לכך. נוכל להכניס את הכרטיס בו רכשנו את הכרטיסים ולקבל אותם בו במקום מבלי לעמוד בתור לקופות כלל.

אין ספק שניתן להנות מסרט טוב ומהדרך הנוחה והפשוטה של הזמנת כרטיסים לסרט, מה שנותן לחוויה כולה מימד נעים, קליל ופשוט לכל אחד.

 

כתיבת תגובה