You are currently viewing מאזדה 2- מבחן נסיעה

מאזדה 2- מבחן נסיעה

יצאנו סיבוב בשכונה לבדוק את המאזדה 2 החדשה ויצאנו עם תובנות, הבנות וחיוכים. נסיעת מבחן במאזדה 2 יוצאת לדרך והכל מתועד על הנייר.

אז ירדנו למטה וראינו אותה אדומה קטנה וסקסית נחה על יד המדרכה, העיצוב של המאזדה ראוי לציון, אם ראיתם את המאזדה 6 ואת ה 3 אז אתם מכירים את שפת העיצוב של הרכב, במאזדה 2 העיצוב הופך להיות אפילו חד עוד יותר, הקימורים וחיתוכי המתכת נראים כאילו מתעוררים לחיים כשהיא נוסעת על הכביש אפילו במהירות נמוכה, והופכים אותה לכזו שנותנת תחושה כאילו ניזונה מהאוויר שהיא חותכת.

אחרי שעלינו לרכב הבחנו ישר בתכנון המצויין של מיקומי הלחצנים, מסך הקונסולה ששולטת באודיו ובשאר המערכות קלה לתפעול ונמצאת במרחק מדויק ממושב הנהג כך שהיד בקושי עושה מאמץ. רואים שמאזדה לעומת הדגמים הישנים יותר עברה להשתמש בחומרים איכותיים יותר בכל הנוגע לתא הנוסעים, הקשיחות שהם משדרים עושים את העבודה וההרגשה דומה לתא נוסעים של רכבי פרימיום. תא המטען בגודל של 280 ליטר והוא נחשב בגודל ממוצע לרכבים מהסוג הזה אך אחרי שמשטחים את המושבים האחוריים הוא הופך גדול יותר.

מנוע האחד וחצי ליטר המפיק 111 כ"ס חזק למדי בהשוואה לסופר מיני אחרות. מ 0 ל 100 ב10 שניות הופכות את ה- 2 למכונית זריזה, ולאחר שהסלד עובר את ה4000 היא הופכת למכונית זריזה עוד יותר. יש תחושה שהמנוע מתעורר לחיים מחדש כשהוא מגיע לנקודה הזו.

ההתנהגות שלה בכביש טובה אמנם בורות ושיבושים גדולים מורגשים בנסיעה. כשהכביש חלק יחסית בתוך העיר המאזדה מתמודדת טוב עם כל שיבוש קל עד בינוני וממשיכה בנסיעה חלקה. בנסיעות ארוכות מחוץ לעיר היא נוחה מאוד והנסיעה רגועה ושטה. מערכת ההיגוי המדויקת אוהבת סיבובים חדים ומתמודדת איתם בהצלחה רבה, הרגשה קלילה של זריזות ושליטה ברכב באופן אבסולוטי מציפה אותנו בשעת נהיגה במסלול מפותל.

רמת האבזור במאזדה 2 היא מהגבוהות בשוק ובזאת שאנחנו בחנו היו אבזורים כמו: מושבי עור, בקרת שיוט, מערת אודיו ומולטימדיה מתקדמת עם חיבורי אוקס בלוטוס וusb, מצלמת רוורס, בקרת אקלים, תצוגת עילית לנהג הרכב ופנסי לד.

מחיר המאזדה 2 עולה מעט יקר יותר מהמתחרות בקטגוריה אבל עם הביצועים ורמת האבזור העשירה יותר מהמתחרות המחיר מובן ולמי שמחפש יוקרה ברכב קטן במחיר סביר המחיר הוא משתלם בהחלט.

כתיבת תגובה