You are currently viewing כובעים לנשים | כובעים לילדים | אקססוריז | פריטי אופנה – כובעים

כובעים לנשים | כובעים לילדים | אקססוריז | פריטי אופנה – כובעים

כובעים

אומרים שעל הראש הגנב בוער הכובע, אבל לי בוער לרכוש עוד ועוד כובעים במיטב כספי ומדוע כל כך מושכים אותי הכובעים? אולי כי הכובעים נותנים אופי מיוחד לחובש אותם, מסתורי , ומעניין, שכן הכובעים מסתירים לנו את השיער, את הראש ולעתים גם את הפנים, יש משהו מאוד מסקרן באדם שחובש כובע ולא רואים אותו בשלמותו, הוא אינו חשוף לחלוטין לעיני המתבונן ונדרשים עוד מספר רגעים של התבוננות וחקירה מעמיקה כדי להבין מה מסתתר מתחת לכובע.

כולנו לובשים בגדים, אך ישנם אנשים המשקיעים יותר באקססוריז. כמו למשל תיקים, כובעים, צעיפים ועוד. האקססוריז הללו הם אלו שמייחדים את הלוק של הלובש אותם ומקנים להם רובד מעניין וייחודי. חבישת כובעים מסוגננים במיגוון שונה של סטייל צבע וצורה יעניקו מראה מיוחד ומעניין שימשוך את העין. כמו כן, כובעים יכולים להשלים הופעה של ביגוד או לרכך אותה, למשל אם אנו מעוניינים ליצור לוק של אופנת רחוב ולבשנו ג'ינס עם קרעים וטישירט לבנה עם כיתוב עליה, סניקרס צבעוניות, אם נוסיף גם כובע מצחייה מתאים ההופעה תהיה מושלמת. ולהפך, אם נרצה ללבוש לבוש מחוייט ועדיין להראות אגביים, נוכל לבחור מבין הכובעים את הכובע הכי פשוט שאינו מתאים דוקא למראה המחוייט וכך ליצור מראה שונה , לרכך את האלגנט בקצת אופנת רחוב ובכך ליצור שילוב מעניין בעזרץ בגדים וכובעים.

ניתן למצוא כובעים בכל הסגנונות ובכל התצורות, הצבעים והדגמים. מכובעים של פעם עם נוצות ורשתות, מלמלות וקטיפה ועד לכובעי קסקט אופנתיים וחדישים. כיוון שהכובעים מכסים לנו את הראש, וכיוון שהראש שלנו זה הדבר הראשון שרואים כשמסתכלים עלינו, הכובע על הראש הוא הכי בולט ולכן הוא בעל חשיבות רבה למרות שנראה על פניו כאילו הוא חסר משמעות או עוד פריט אופנה קטן ואגבי, ועל כן יש להקפיד גם בבחירת כובעים, מה אנו רוצים לשדר לעולם ואיזו אמירה אופנתית אנו מעוניינים להעביר באמצעות הכובע שעל ראשנו, והאם הוא יתאים לבגדים שאנו לובשים, ישלים אותם או יעמוד בניגוד אליהם ויצור מראה חדש ומשולב. כאמור כובעים הם פריט אופנה בעל חשיבות גבוהה.

 

כתיבת תגובה