You are currently viewing כובעים – הגנה מהשמש וסימן היכר

כובעים – הגנה מהשמש וסימן היכר

 

לכל מירוץ שאני מאמנת את הקבוצה שלי אני מכינה למתאמנים איזו שהיא מתנה כדי שתהיה להם מזכרת מאותו מירוץ. אחרי שכמה מירוצים ברצף הכנתי רק חולצות החלטתי לשנות הפעם ולא ידעתי למה. אחרי חשיבה של כמה ימים החלטתי להכין לכולם כובעים. מעבר לכך שיש בהם ערך מוסף משום שהם מגנים מהשמש, אהבתי את הרעיון שאצליח לזהות אותם במהלך המירוץ. כל מירוץ שאני מאמנת אליו אני דואגת להגיע לקו הזינוק ולראות את כולם ולאחל להם בהצלחה וגם לבקר את המתאמנים בתחנות באמצע. אני יודעת עד כמה זה מחזק שיש אנשים באמצע המסלול שבאים לחזק אותך. זה ממש יוצר את הציפייה להגיע לתחנה זו או אחרת על מנת לפגוש את אותו אדם מוכר.

החלטתי למירוץ הנוכחי אכין לכל המתאמנים שלי כובעים זהים בצבע לבן (על מנת שלא יספגו את קרינת השמש) ואדפיס עליהם את המשפט: "אם אתה חולם את זה, אתה יכול להגשים את זה". בלי קשקושים מיותרים. לכל אחד מהם המירוץ מהווה סוג של מלחמה פנימית לניצחון על השדים שלו. כל אחד מהמתאמנים שלי עבר דרך ארוכה על מנת לעמוד על קו הזינוק ולכן אני רואה בכל אחד מהם לוחם שהגשים את מטרתו ולכן ראוי לכובע הזה. דיברתי עם מספר חברות שעושות הדפסה על כובעי דרי פיט וביקשתי הצעת מחיר לכובעים. קיבלתי הצעת מחיר מצוינת עבור הכובעים וההדפס עליהם ומאחר ואני מאמנת אני יכולה לגלם את ההוצאה הזו בהוצאות שלי אז בכלל הייתי מרוצה.

החלטתי שההדפס יהיה בצבע כחול והכובע עצמו לבן ואז יהיה שילוב גם של האלמנט הציוני וגם שהכובע לא יספוג הרבה שמש. באימון האחרון לפני המירוץ נתתי לכל אחד מהם את הכובע שלו ואמרתי לו שאני גאה בו. על אף שאני מדברת איתם באופן יום יומי היה לי חשוב לומר להם את הדברים פנים מול פנים משום שרציתי ידעו שאני חושבת שהם עשו דרך נהדרת שאינה מובנת מאליו. ואז ביום המירוץ, בזכות הכובעים הזהים, יכולתי לזהות אותם מרחוק.

כתיבת תגובה