יהלום Meteor Cut- סימטריה מורכבת ויופי מהפנט

יהלום Meteor Cut

התכנון המוקפד של יהלומי meteor cut יוצר אפקט מיוחד ומפואר. כמה מילים על היהלום יוצא הדפון הזה.

אין כמו יהלום לציין את אירועי המפתח של חיינו. יהלומים מקרינים יוקרה, אלגנטיות וקלאסיות. כאשר מישהו או מישהי מקבלים תכשיט עם יהלום הם יודעים שהם חשובים ואהובים על ידי נותן המתנה שהרי קניית יהלום אינו דבר של מה בכך. לכן חשוב להשקיע מחשבה והבנה כאשר בוחרים יהלום. חשוב לתת את הדעת על איכות היהלום, צבעו, צלילותו, חיתוכו וצורתו. ישנם צורות רבות סטנדרטיות ומיוחדות אבל אי אפשר לטעות כאשר בוחרים בצורת ה-meteor cut.

ליהלומים החתוכים ב-meteor cut מראה ייחודי שאי אפשר לטעות לגביו. ליהלום המדהים הזה יש עשר פאות. עשרת הצדדים של היהלום בנויים בתצורה קפדנית ומורכבת של שבעים ואחת פאות. הסימטריה של עשרת הצדדים של צורת ה-meteor cut היא זו שנותנת את הטון המיוחד לצורת חיתוך זו. סימטריה זו קשה להשגה אך בזכותה יש ליהלומי ה-meteor cut מראה כה מיוחד ועומק כה מהפנט. בזכות ריבוי הפאות של צורת חיתוך זו היהלום מנצנץ באופן מוגבר- יותר מיהלומים החתוכים בצורות סטנדרטיות יותר. ככל שמספר הפאות עולה, כך יש לאור יותר אשפרות להשתקף ולנתר ולבהוק.

עיצוב ותכנון מורכבים ל-meteor cut

פיתוחו של ה-meteor cut הייתה כרוכה בלא מעט תכנונים וחישובים מסובכים ובעמל רב. תהליך הפיתוח כלל עשרה חודשים של ניסיונות חוזרות ונשנות ועבודה חרוצה אשר היו נחוצים להתגבר על האתגרים הטכניים. על מנת לחתוך את היהלום בצורת ה-meteor cut באופן סימטרי ומדויק כל פאה צריכה להיחתך בזווית מושלמת כך שהיא תקרין בוהק מהמם. כשמביטים צורה הגאומטרית של ה-meteor cut רואים כמה מחשבה ותשומת לפרטים הושקעה בחיתוך הזה.  האפקט באמת עוצר נשימה.

ניתן לשלב יהלומים החתוכים ב-meteor cut במגוון דרכים. יהלומים אלה מתאימים ביותר לטבעות נישואין או חתונה. ניתן לשלב אותם עם עוד יהלומים קטנים אשר יספקו עיטור נוסף ויגבירו את היופי של היהלום, אשר גם ככה עוצמתי בפני עצמו. יהלומי meteor cut התאימים גם לצמידים, שרשראות וטבעות.

ה-meteor cut הינה צורת חיתוך שפותחה על ידי חברת Lili Diamonds. החברה מחזיקה בפטנט רשום על צורת חיתוך זו. כל יהלום צרוב בלייזר עם המילים meteor cut  ומספר היהלום. Lili Diamonds הינה בין החברות המובילות בעולם לחיתוך ועיצוב יהלומים. החברה מפתחת חיתוכים רבים של יהלומים. כל החיתוכים מבוצעים בקפדנות ובדיוק ולכן היהלומים של Lili Diamonds נחשבים לאיכותיים ביותר.

כתיבת תגובה