You are currently viewing חנויות אופנה לילדים | אופנה במידות גדולות | רשתות אופנה – אופנה

חנויות אופנה לילדים | אופנה במידות גדולות | רשתות אופנה – אופנה

אופנה

בשנים האחרונות הנושא המדובר ביותר בעולם האופנה הוא דימוי הגוף של האשה. כה רבות נכתב ונאמר על דימוי הגוף. לאחר ששנים רבות דוגמניות האופנה נאלצו להיות רזות מאוד כדי לקבל קמפיינים של אופנה בכל העולם, וזאת כדי להתאים לעולם האופנה בו רזה זה יפה ובו נשים רזות הן נשים אופנתיות ונשים שמנות או מלאות אינן יכולותלקחת חלק בעולם האופנה.

האופנה בעצמה גילגלה את כדור השלג הזה שהפך לגדול וכבד ואיבד שליטה כיוון שדימוי הגוף והרצון להיות יפה ורזה פרץ את מסכי האופנה ועבר לחיים האמיתיים של כל בחורה נערה או אפילו ילדה. הצורך להיות רזה הפך כל כך הרבה נשים בעולם לחולות ומתקשות לעבור חיים בריאים בגלל הרדיפה אחר האפנה, הגוף המושלם שיצר עולם האופנה הוא גוף רזה ולא בריא ויותר נשים סובלות מהפרעות אכילה בעקבות המסר הנוראי של עולם האופנה תהי רזה ואפנתית. גם יצרניות הבגדים בעולם, רשתות האופנה דיברו עד עכשיו במעשים כשתפרו בגדים במידות קטנות כסטנדרט והתעלמו מצרכניות בגדים במידות גדולות.

לאחר שהמודעות להפרעות אכילה עלתה, המחלות של אנורקסיה ובולמיה עלו למודעות בכל העולם במיוחד אצל נערות צעירות, החל לאט ובזהירות עולם האופנה לתת מקום גם למידות גדולות.

רשתות אופנה החלו לתת מקום בקולקציות שלהן לנשים במידות גדולות מאוד ובקולקציות הקבועות שלהם הרחיבו את טווח המידות של כל הבגדים בקולקציה.

גם הדוגמניות עברו שינוי כשהחלו להיות מודעות בעצמן למצב. רשתות ומעצבים החלו משלבים גם דוגמניות במידות גדולות כפרזנטוריות של הבגדים שלהם ונשים מלאות יותר החלו מקבלות קמםיינים של דוגמנות. ניתן לומר ת עולם האופנה התרחב תרתי משמע, אך הדרך עוד ארוכה. יקח זמן עד שהציבור יהפוך מודע יותר לסבל שנגרם מהדימוי של גוף האשה שיצר עולם האופנה המסחרי, יקח זמן עד שנשים ונערות בכ העלם יחשבו שגופן יפה כפי שהוא ולא ישאפו להיות רזות לפי מודל אופנה כזה או אחר. כאשר יגיעו הימים בהן עולם האופנה ישתנה ויהיו בו מיגוון רב של דוגמניות ודוגמנים, ברגי שהפלורליזם יגיע גם לעולם האופנה ול ישען על דוגמניות רזות בלבד רק אז יהיה כח של שינוי יביא להוקאת החולי של הפרעות אילה מן העולם.

 

כתיבת תגובה