חוות התוכים , חוויה משפחתית

חוות התוכים

כאשר אתם באים לבקר בחוות התוכים, אתם תוכלו להנות ולהשתעשע מתוכים מאולפים, אשר יהיה אפשרות גם לגעת בהם וללטף אותם.

כמו כן בחוות התוכים אתם תוכלו להנות מצפייה בתאי התלה, ודגירה על הביצים, של התוכים והאפרוחים, תאים אלו יהיו שקופים ועל כן אתם תוכלו לראות את כל הנעשה שם.

כן אתם תוכלו גם להנות בחוות התוכים מסרט מרתק ויפה על התוכים השונים, ואף להנות מלהאכיל אותם, ולטייל בחווה ולצפות בעוד חיות נוספות, כמו למשל עופות שונים, ומכרסמים שונים, וכן האכלה של תוכים לוריים, שביל של האכלת חיות שונות ועוד.

קיימות עוד אטרקציות שונות לילדים בחוות התוכים כמו למשל:

רכיבה על דורה- שזוהי אחת הדמויות האהובות על ילדים, פינות יצירה משחקיה לילדים, אפייה של פיתות בטאבון, וכן עוד אטרקציות נוספות.

כמו כן בחוות התוכים אתם יכולים להנות מביצוע של ארועים שונים, כמו למשל, ימי הולדת ומסיבות, ימי ארגון קבוצתיים, קייטנות, מסיבות של גני ילדים, ועוד. כמו כן במקום שם קיימות גם חנויות אשר מוכרות תוכים, וציוד נלווה, וכן קיים שם מזנון ופינות ישיבה.

אם כן אנו רואים  שחוות התוכים חוויה מדהימה שקשה לתאר אותה.

קיימים סוגים רבים של תוכים, כולם מאולפים, ואת רובם אף אפשר להרים, ללטף, ולשחק איתם.

עבור אלו שהם אוהבים חיות תהיה זו חוויה מאתגרת ומהנה במיוחד, והרי כמעט ואין ילד אשר איננו אוהב חיות, כאן תהיה לפניהם ההזדמנות, לראות את התוכים מקרוב, ולשחק איתם, דבר אשר יגרום לקירבה עצומה בין הילדים והחיות, ועל ידי כך גם ירכשו עבורם הערכים לשמירה על חיות.

חוות התוכים הוא המקום אשר יעניק גם עבורכם וגם עבור ילדכם, חוויה חד פעמית והתנסות של ראיית עולם המעופפים מקרוב, התוכי הינו בעל כנף מאד ייחודי ויפה, וזה מתבטא בהמון תחומים, בייחוד אנו יכולים לראות זאת בצבעיו הייחודים והססגוניים, צבעי ירוק זוהרים, צבעי תכלת, צהבהב, ועוד צבעים נוספים ומיוחדים אשר מעניקים לתוכי את יופיו,

להגיע לחוות התוכים זה בעצם להפוך את עולם החי, לעולם יותר קרוב אלינו, ולמקום אשר אנו מתחברים אליו מאהבה אמיתית.

כתיבת תגובה