You are currently viewing המובילה ברכבים -פורד פוקוס

המובילה ברכבים -פורד פוקוס

הימים האחרונים של הקיץ וכולם כבר חזרו מהטיולים שלהם ומתארגנים לפתיחת שנת הלימודים החדשה.

 

השנה, לא הצלחנו לארגן טיול משפחתי ולכן באופן ספונטני לחלוטין הוחלט פה אחד בפורום המשפחתי הרחב שלנו לצאת לטיול משפחות בארץ.

 

ההתרגשות היתה כה רבה, כל אחד מבני המשפחה קיבל משימה שהוא צריך לבצע אותה לקראת הטיול. אני קבלתי את המשימה שכללה הכנת רכבך לקראת הטיול.

 

מכיוון שיש ברשותנו פורד פוקוס שמשרתת אותנו נאמנה, לא היתה דאגה על ראשי. ידעתי שהפורד פוקוס שלנו תביא אותנו במהירות בזהירות ובבטחה לכל יעד שנצא.

 

ובכל זאת נסעתי עם הפורד פוקוס שלנו לתחנת הדלק הקרובה, בדקתי שמן ומים, מלאתי דלק ואפילו עשיתי נקיון יסודי לרכב. כעת הפורד פוקוס שלנו מוכנה ונקייה לקראת הטיול.

 

כשהגענו לנקודת המפגש נבחרה הפורד פוקוס שלנו להוביל את שיירת המכוניות. כנראה שהנקיון שעשיתי זיכה אותנו בכמה נקודות זכות. וכך יצאה לה שיירה נחמדת של רכבים משפחתיים כשבראשה הפורד פוקוס שלנו ששועטת קדימה אל צפון הארץ.

 

הנסיעה ארכה מספר שעות כולל פקקים והפסקות באמצע הדרך אך לנו זה כלל לא הפריע ונהנינו מכל רגע בו בילינו יחד בפורד פוקוס הממוזגת שלנו.

 

כשהגענו אל מתחם הצימרים שהשכרנו עבור המשפחה המורחבת, חנינו את הפורד פוקוס שלנו בחניה הצמודה ויצאנו למתחם המופלא שכלל צימרים לכל משפחה יפיעם ונוחים, חלל אחד משותף לכולנו וכמובן גולת הכותרת של הטיול בריכה ענקית פרטית אך ורק לנו ומדשאה גדולה מאובזרת בכסאות נח, פינות ישיבה ומשחקי שעשועים לילדים הצעירים.

 

הנופש היה נפלא. מדי בוקר יצאנו לטייל באזור בשיירה המשפחתית הפורד פוקוס שלנו מובילה בראש השיירה ובצהריים שבנו למתחם הצימרים המפנק לשחייה מרעננת מהחום הכבד ושנת צהריים טובה.

ערכנו ארוחות מצויינות יחד במתחם המשותף ומדי פעם גם יצאנו יחדיו למסעדות טובות באזור.

 

כל כך הרבה זמן לא בילינו בצורה כזו כל המשפחה יחד, סבא סבתא, אחים נכדים בעלים ונשים והחוויה היתה כל כך מספקת ומפנקת עד כי החלטנו פה אחד להפוך את הטיול הנפלא הזה למסורת שנתית קבועה.

 

כתיבת תגובה