You are currently viewing אתר אינטרנט לעסקים קטנים – חייבים או שלא?

אתר אינטרנט לעסקים קטנים – חייבים או שלא?

 

אז למה בעצם אני, בעל עסק קטן לאינסטלציה צריך אתר אינטרנט? אני מפרסם בדפי זהב, בעיתונים מקבל פניות מלקוחות, אז למה בכל זאת?

 

עולם האינטרנט- נתחיל בזה שהעולם שאנחנו הכרנו השתנה, כולם היום נמצאים באינטרנט וקהל לקוחותינו כבר לא פותח עיתון או דפי זהן בשביל לחפש בעל עסק, קטן ככל שיהיה. רוב הלקוחות אם לא כולם, פותחים דבר ראשון את דפדפן האינטרנט שלהם ומחפשים במנוע החיפוש את העסק המבוקש.

אז למה שלא נופיע שם? במקום שרוב לקוחותינו נמצאים? אם נקים אתר אינטרנט לעסקים קטנים, נהיה שם וניתן מענה ללקוחותינו במקום שבו הם קיימים הכי הרבה.

שימור הלקוחות -הדבר השני הוא המעקב אחרי הכסף והלקוחות, הכי אם בבעלותינו אתר אינטרנט, יש באפשרותינו לשמר את הלקוחות שלנו בצורה הטובה ביותר, לשמור על קשר ידידותי ביננו לבניהם ולפתח מערכת יחסים ארוכת טווח – כל עוד אתר האינטרנט שלנו הוא ידידותי, מועיל, ויש בו תוכן שיעניין את הקורא ויגרום לו להשאר ואף לחזור אל האתר בפעם הבאה שיתעניין בתחום העיסוק שלנו.

 

האם אתר אינטרנט לעסקים קטנים יקטין לי את ההוצאות? אם יש בבעלותי אתר, אני יכול להשקיע את הכסף בפרסוף באינטרנט או בקידום האתר בתוצאות בגוגל, בשני המקרים אני אדע בדיוק, כמה כסף השקעתי וכמה לקוחות הניבה לי ההשקעה הזו. כמה אנשים נכנסו אל האתר וכמה הפעו ללקוחות בעקבות זאת. לא כמו בפרסום בעיתון לדוגמא: ששם אין לי מושג איזה לקוח הגיע אלי מהעיתון ואיזה לא, כמה אנשים ראו את הפרסומת וכמה אנשים התקשרו בעקבותה. אז התשובה היא כן- אתר אינטרנט לעסקים קטנים יקטין לי את הוצאות הפרסום ויגדיל את התמורה בעבור כל שקל.

 

אלו שלוש הסיבות העיקריות, אני יכול לספר על כך שמאז שהקמתי אתר לעסק הקטן שלי, אני גם מקבל יותר פניות, גם מוציא הרבה פחות כסף על פרסום חיצוני, כמו עיתנים וכו' וגם נהנה ממעקב אחרי הלקוחות שלי.
אני חושב שאתר אינטרנט לעסקים קטנים הוא בהחלט שדרוג לכל בעל עסק והוא מתבקש ואפילו הכרחי בעקבות השינוי שחל בעולמנו, בקיצור, אם אתם שואלים אותי, אז בהחלט, אתר אינטרנט לעסקים קטנים – הוא מומלץ ולאט לאט הופך להיות גם הכרחי.

כתיבת תגובה