You are currently viewing ארונות לחדר שינה, למי מתאים מה?

ארונות לחדר שינה, למי מתאים מה?

החדר האינטימי ביותר בבית הוא חדר השינה ולדעת מעצבי פנים רבים, הוא החדר עם המשקל הגדול ביותר כאשר מעצבים את הבית. וארונות לחדר שינה הם עם המשקל הגדול ביותר כאשר מעצבים את חדר השינה.

 

כשאנחנו מעצבים חדר שינה ישנם שני דרכים לעשות את זה. הדרך הראשונה אינה חשובה כי הדרך הבאה היא הדרך הנכונה היחידה- לבחור ארון בגדים ואז לעצב את שאר החדר על פיו. כיוון שהארון הוא הרהיט הגדול ביותר בחדר, הדומיננטי ביותר ובעל השימוש בעל הערך האינטימי ביותר אפילו יותר מהמיטה, צריך להתחשב בו קודם כל, לפני הכל ורק אז להתייחס לשאר החפצים והרהיטים בחדר.

 

ישנם שני סוגים של ארונות לחדר שינה.

ארונות פתיחה- נקראים גם ארונות סטנדרטיים. יתרונות: זולים לעומת ארונות הזזה, קלים יותר להרכבה(למי שקונה ארונות לחדר שינה בהרכבה עצמית) ובדרך כלל במחלקת המבצעים הם השולטים. חסרון בולט של ארונות לחדר שינה אלה הוא העובדה שהם דורשים מקום נוסף חוץ ממה שתופסת רצפת הארון כדי להיפתח וזה יכול להוות בעיה לבעלי חדר שינה קטן. פיתרון? ארון הזזה.

 

ארונות הזזה- נקראים כך בשל דלתותיהם אשר זזים הצידה ולא נפתחים החוצה. יתרונות: אינם דורשים מקום נוסף כדי להיפתח, הדלתות זזות הצידה במסגרת הארון. נראים אלגנטיים יותר ויותר מודרנים. חסרונות: יקרים יותר מארונות פתיחה, קשים יותר להרכבה (למי שמתכנן להרכיב את הארון בעצמו- לא מומלץ).

 

ארונות לחדר השינה מתחלקים לכמה קטגוריות חוץ מאופן הפתיחה, ויש יקרים יותר ויקרים פחות. המחיר משתנה בהתאם לסוג ואיכות העץ, החברה במיצרת את חומקי הפרזול, איכות העבודה, מורכבות הארון, העיצוב והרכבה. בדרך כלל ההרכבה לא כלולה במחיר וצריך להוסיף כמה מאות שקלים.

 

כאשר בוחרים ארונות לחדר השינה יש להתחשב בגודל הארון, בכמות האנשים שישתמשו בו, האם הוא לחדר שינה למבוגרים או לילדים, גודל החדר וגובה הארון. חשוב לעשות סקר שוק ולבחור איזה חברות נחשבות איכותיות ואמינות והוגנות במחיר.

 

בחירת ארונות לחדר שינה היא משימה לא הכי פשוטה ולא כל אחד יכול לעמוד בה, לפעמים עדיף להתייעץ עם מעצב פנים אשר יתאים את הארון לחדר השינה בצורה הטובה ביותר.

 

כתיבת תגובה