You are currently viewing ארונות הזזה – פתרון מושלם

ארונות הזזה – פתרון מושלם

 

במטבח שלי יש לי המון כלים להגשה והמון כלי בישול ואפייה. בעוד נשים אחרות אוהבות יהלומים ובגדים יקרים, אני תמיד מעדיפה שיקנו לי עוד סיר או תבלין חדש ומעניין. בגלל שיש לי כל כך הרבה כלי בישול אני זקוקה לארונות טובים על מנת לאחסן אותם. אחת הבעיות המרכזיות שלי עם אחסון היא מבנה המטבח אשר משליך מיד על מבנה הארונות. 

בגלל שהיה לי ברור שתהיה לי בעיה באחסון החלטתי שארכוש למטבח שלי ארונות הזזה. היתרון בארונות הזזה הוא שניתן לחסוך מקום בכך שהדלת של הארון נפתחת לתוך הציר של עצמה ואז נחסך המקום של פתיחת הדלת. כמו כן, ארונות הזזה הופכות את כל אלמנט השליפה מהארון לפשוט יותר.

 

חוץ מזה, ארונות הזזה נראים הרבה יותר יוקרתיים מאשר ארונות רגילים. החלטתי לבנות ארונות הזזה לכל הכלים שאני רוצה לאחסן במטבח: החל מסירים, דרך צלחות וכוסות ועד לתבלינים. את הארונות הזזה של הסירים יצרתי כך שיהיו מתניים ומטה ואילו הארונות הזזה של כלי המטבח הם מותניים מעלה. החשיבה שהנחתה אותי הייתה שצריך שהכלים שאני משתמשת בהם יותר צריכים להיות בהישג יד לעומת אלו שהם יותר תשתיתיים ויכולים להיות נמוכים יותר. בנוסף, גם לתבלינים שלי התקנתי ארונות הזזה- אמנם קטנים יותר אבל כל כך אהה מתי את הנושא של דלתות ההזזה שאפילו לפרט הקטן ביותר רציתי ארונות עם דלתות הזזה.
באופן זה המטבח שלי יהיה מעוצב בעיצוב המושלם ויהיה  מקום לכל כלי וכלי. החלטתי שאת הארונות אני מעצבת כך שיהיו בצבע עץ אלון אשר ייתן למטבח מראה כפרי ונעים. רציתי שהאווירה שתהיה במטבח בלי קשר אליי היא אווירה שמזמינה בישול ואפייה הארונות האלו בצבע עץ אלון יעשו את העבודה בעניין זה. כמו כן, קניתי שולחן אוכל גדול אשר יתאים לכל בני הבית וגם הוא בצבע עץ אלון ומיקמתי אותו באמצע החלל של חדר האוכל וקרוב מספיק למטבח על מנת שיהיה לי קל להגיש את האוכל ולפנות אותו וגם שאהיה מספיק קרובה לארונות להוציא כלים רלוונטיים תוך כדי תנועה.

כתיבת תגובה