You are currently viewing אירועי חברה – האירוע של השנה

אירועי חברה – האירוע של השנה

 

בכל חברה שמכבדת את עצמה, רואים היום את העובד כיותר מפונקציה שבאה למלא צורך מסוים של המערכת. יתרה מכך, יש הבנה עמוקה יותר שכאשר מדובר בעובדים, מדובר בהון אנושי אשר על מנת להפיק את המרב ממנו יש להתייחס אליו ולצרכם שלו בכבוד רב ובהרבה מקרים עובדים יעדיפו שמקום העבודה יתנן להם תנאים טובים יותר מאשר משכורת גדולה יותר. ההיגיון העומד מאחורי כך הוא העובדה שמבלים במקום העבודה את רוב שעות היום ולכן זה לא מספיק לקבל משכורת גבוהה אלא צריך שסביבת העבודה תהיה נעימה. לפיכך יש למחלקת משאבי אנוש (זו המחלקה שבדרך כלל מטפלת בנושאים האלו) תפקיד חשוב בדאגה לרווחה היום יומית של העובדים. אירועי חברה הם האירועים אשר מגדירים, בין היתר, את רווחת העובדים.

אירועי חברה לא חייבים להיות רק אירועים גרנדיוזים ויקרים. כאשר מנהלים את החברה בצורה חכמה, יוצרים הרבה אירועי חברה קטנים אשר נותנים לעובדים ערך ויוצרים תחושה משפחתית של גוף שכיף להשתייך אליו. כך למשל הרמת כוסית ביום חמישי בשעות הצהריים. מדובר על עלות מינימאלית של מספר בקבוקי יין וכמה קופסאות של עוגיות ובורקסים. אוספים את כל העובדים במחלקה (כל מחלקה לעצמה, או כל מספר מחלקות יחד), מוזגים את יין לכוסות ואומרים כמה מילים ומסכמים את השבוע. מדובר באירוע אשר ללא ספק יכול להיות חלק מאירועי חברה ולא דורש תכנון מסובך מדיי.

דוגמא נוספת לאירוע קטן שאפשר לעשות לעובדים ולא דורש ארגון מסובך מדיי הוא חגיגות יום הולדת לילידי אותו שבוע. חגיגת יום הולדת בכל יום שיש למישהו יום הולדת תהיה מורכבת מדיי אבל פעם בשבוע לרכז את העובדים, יחד עם עוגה ובלונים מהווה מקום בו נותנים תשומת לב לעובדים שחוגגים יום הולדת באותו שבוע מבלי לארגן יותר מדיי. בנוסף לאירועי חברה קטנים אשר מתרחשים תוך כדי תנועה, בהתנהלות היום יומית של החברה יש גם אירועי חברה גדולים ומרשימים כמו אירוע מסכם של החברה אשר לרוב הוא אירוע מפואר ומושקע אשר עמלים עליו רבות.

כתיבת תגובה