You are currently viewing אולם אירועים בראשון לציון – פרויקט שיווק

אולם אירועים בראשון לציון – פרויקט שיווק

 

בתור אשת שיווק מוצלחת, שמי הולך לפניי. מעבר לחברות שאני עובדת איתך באופן שוטף ויום יומי על שיווקן אני לוקחת לעיתים פרויקטים ייעודיים, לתקופה ספציפית לשיווק. כך עשיתי עם אולם אירועים בראשון לציון. הגעתי לאולם אירועים בראשון לציון במסגרת חתונה של אחד העובדים שלי ונדהמתי לגלות איזה אולם מפואר ונהדר יש שם אך ללא כל פרסום. בתום החתונה ביקשתי את הטלפון של איש המכירות שלהם והרמתי לו טלפון יום למחרת. אמרתי לו שהאולם שלהם הפתיע אותי לטובה ושהוא לא נראה כמו אולם אירועים בראשון לציון. הסטיגמה שיש על אולם אירועים בראשון לציון היא לא טובה ודווקא האולם הזה שבר את הסטיגמה. הצעתי את שירותי השיווק שלי לתקופה מוגבלת של שישה חודשים על מנת להעלות את האולם אירועים בראשון לציון על המפה ולהפוך אותו לאולם הכי פופולארי במרכז בעלות סבירה.

כל אדם יודע שהבעייתיות שיש עם אולמות אירועים במרכז היא המחיר שלהם ואילו פה מדובר באולם במרכז אך לא בתל אביב ולכן המחיר שלו סביר יותר. איש המכירות לא ידע את נפשו מרוב אושר. הוא היה כל כך זקוק לעזרה בשיווק ולא ידע איך לעשות זאת. הוא הסביר שהסיבה שהסכים לבוא באולם אירועים בראשון לציון היא בגלל שהוא לא כמו כל האולמות בראשון לציון, אבל לא ידע איך לגשת לשיווק הנכון שלו. הסכמנו שנעבוד יחד שישה חודשים, אסביר לו את רזי השיווק וכיצד לעשות זאת נכון ומשם הוא ייקח את המושכות וינהל את מהלכי השיווק. נפגשנו כבר יום למחרת והסברתי לו שצריך לשדרג את האתר של האולם ולצלם אירועים שיראו עד כמה הוא יפה ומפואר.

אחר כך צריך ליצור פרסומות במנועי החיפוש באינטרנט כך שמי שמחפש אולם אירועים בראשון לציון יגיע קודם כל לאתר של האולם שלו. יתרה מכך, צריך ליצור מצב בו ברגע שמישהו מחפש אולם אירועים במרכז, האפשרות הראשונה שתעלה תהיה האולם שלו. כמו כן, צריך לפנות לזוגות שהתחתנו ולבקש שיכתבו כמה מילים בעמוד העסקי של האולם ברשתות החברתיות על מנת להגדיל את החשיפה והפרסום.

כתיבת תגובה