You are currently viewing אולם אירועים במרכז – המקום הנבחר לחתונה שלי

אולם אירועים במרכז – המקום הנבחר לחתונה שלי

 

כאשר חבר שלי ואני החלטנו להתחתן היה לנו ברור שהחתונה שלנו תהיה באולם אירועים במרכז. על אף שלרוב אירוע המתקיים באולם אירועים במרכז הוא בעלות גבוהה הרבה יותר מאשר אולם אירועים בפריפריה, המשמעות של חיסכון בזמן הגעה והיכולת לשוב הבית במונית מנצחות כל תוספת של עלויות. מיד לאחר שחבר שלי הציע לי נישואים התחלנו לבדוק אולמות לקיים בהם את החתונה. הופעתנו לגלות שברגע שאולם אירועים במרכז, המחיר מטפס באופן לא פרופורציוני ביחס לאולמות בפריפריה. עם זאת, ראינו שההקפדה על האוכל שמוגש, המוזיקה, הניקיון והנראות של האולם גם הם ברמה גבוהה יותר כאשר בוחרים לקיים את האירוע באולם אירועים במרכז. מאחר ואנחנו מתגוררים בתל אביב וכל חברנו מתגוררים גם הם בתל אביב היה נראה לנו מוזר להתחיל לארגן הסעות אשר יחייבו אותם להפסיד חצי יום עבודה לטובת החתונה ותהיה להם בעיה לחזור הביתה בסיומה.

החלטנו שנארגן הסעה בכל מקרה אשר תצא מתחנת הרכבת ארלוזורוב בתל אביב בשעה שש ותחזור לאותה תחנה בשעה אחת לפנות בוקר. עם זאת, מאחר והחלטנו להתחתן באולם אירועים במרכז, הרבה מהחברים שלנו העדיפו להגיע במונית ולחזור הביתה במונית. באופן זה הם לא כבולים לשעות של ההסעה ואם הם נתקעים בעבודה ויכולים להגיע ישירות לחופה הם יכולים להגיע באופן עצמאי. אם היינו בוחרים להתחתן באולם אירועים שלא במרכז, הם לא היו יכולים לתמרן את הגעתם ועזיבתם לפי המועדים הנוחים להם והייתה נוצרת אי נוחות עבורם – דבר שרצינו להימנע ממנו.

יתרה מכך, החברים שלנו עובדים עד שעות מאוחרות, כך שגם ההגעה לחתונה בשעה שבע היא קשה עבורם. אם היינו מבקשים מהם להגיע להסעה שיוצאת בשעה חמש מתחנת הרכבת זה היה מסרבל אותם אפילו יותר משום שאז הם היו נאלצים לקחת חצי יום חופש מהעבודה ולא היינו רוצים ליצור כזה חוסר נעימות עבורם. יתרה מכך, ההסעה לוקחת אותם בסוף האירוע רק עד לתחנת הרכבת ארלוזורוב ואז הם צריכים להתנייד הביתה במונית, דבר אשר נמנע ברגע שהם מגיעים וחוזרים ישירות עם מונית.

כתיבת תגובה