You are currently viewing ארונות הזזה במבצע

ארונות הזזה במבצע

 

לרכישת ארונות הזזה במבצע יתרונות רבים על פני ארונות אחרים. בשנים האחרונות ארונות ההזזה תופסים כל חלל בחנויות הרהיטים, בתי המלאכה והנגריות. היתרונות הרבים של ארונות הזזה במבצע בתחום העיצוב, הבטיחות וההתייעלות הפכו אותם לא רק לאופנתיים ובעלי אמירה אסתטית, אלא גם לנוחים יותר לשימוש והפכו אותם לכלים של ממש בתחום הסדר והארגון בבית ובמשרד.

הדרכים הרבות לייעול הסדר באמצעות ארונות ההזזה, מעניקים אלמנטים ואפשרויות רבות בתחום עיצוב פנים החללים לקלות יותר לביצוע ולהרבה פחות מוגבלות.

 ארונות הזזה במבצע מהווים יתרון משמעותי ביחס לארונות הדלתות הרגילים, בשל יכולת הפתיחה השונה שלהם שאינה דורשת פינוי חלל לצורך פתיחת דלתות הארון. בנוסף, מאחר שארונות ההזזה אינם כוללים צירים בדרך כלל אלא מסילות בלבד, השחיקה שלהם יורדת באופן משמעותי בשונה מארון הדלתות הקלאסי. 

ארונות הזזה במבצע מאפשרים ארגון נוח ויעיל יותר של חפצים בשל אותו יתרון של מיקום בדיוק. היכולת לראות באופן יעיל, ישיר ונגיש יותר אל תוך הארון מאפשרת לייעל את ארגון הארון באופן מועיל יותר.

בשונה מארונות קלאסיים, ארונות הזזה במבצע מאפשרים דרכים מגוונות יותר לעיצוב, שינוי והתאמה בהתאם לרצונו וטעמו האישי של הלקוח.

ארונות הזזה במבצע אף הבסיסיים ביותר אינם דורשים התאמה מיוחדת לצרכים משרדיים וביתיים. אחד היתרונות היותר גדולים שלהם מאופיינים בהתאמתם לכל צורך כבר מהבסיס הראשוני.

אחד החסרונות בתכנון חללים קטנים הוא נושא מיקום הארון. ארונות הזזה במבצע מקנים פתרון נוח בשל האפשרות להציב אותם גם בפינות פחות נוחות, כאשר מדובר בחללים קטנים כתוצאה מביטול הצורך של מקום לפתיחת דלת.

מבנה ארונות ההזזה מאפשרים לנו להשתמש באותו המוצר לצרכים השונים כתוצאה מהאפשרות ליצור בו נישות וחללים פתוחים וסגורים לפריטי לבוש וגם לפריטי טקסטיל, עזרים שונים, כלי בית וכיוצא באלה.

בנוסף ברכישת ארונות הזזה במבצע ישנו יתרון בטיחותי – דלת ננעלת ודלתות עם מעצור לארון.

ניתן להתקין בארון ההזזה נעילה בטיחותית שתמנע את פתיחתו או לחילופין את סגירתו, גם כמענה לצרכים של נוחות וגם כמענה לצרכים של בטיחות. ארונות הזזה הם בטיחותיים יותר לילדים ועל כן נפוצים בחדרי ילדים.

כתיבת תגובה