You are currently viewing ארונות במבצע עם אחריות – יש דבר כזה?

ארונות במבצע עם אחריות – יש דבר כזה?

רבים חוששים לרכוש ארונות במבצע בעיקר בשל סיבה אחת – החשש מכך שירכשו ארון שאינו איכותי מספיק, או שבגלל מחיר המבצע המיוחד הם לא יקבלו שירות ואחריות במקרה הצורך. ישנם רבים אשר בוחרים לוותר מראש על החיפוש אחר ארונות במבצע ומעדיפים לשלם מחיר מלא מתוך מחשבה שכך יקבלו מוצר איכותי ברמה הגבוהה ביותר ויוכלו להיות בטוחים כי יש להם אחריות מלאה לכל דבר לו יהיו זקוקים.

אך זה לא תמיד נכון. היום אתם יכולים למצוא רשתות ריהוט איכותיות ומובילות אשר מציעות מגוון רחב של ארונות במבצע מבלי להתפשר על האיכות של הארון ומבלי לבטל את תעודת האחריות. הסיבה לכך שאותן רשתות מוציאות מבצעים כאלו היא לא איכות מוצר ירודה אלא מכירת חיסול או הגעה של קולקציה חדשה, ולכן למרות המבצע אין משמעות הדבר שתקבלו מוצר פחות איכותי מאלו ששילמו מחיר מלא.

 

בדקו את החנות ממנה אתם מבצעים את הרכישה

אם אתם רוצים לרכוש ארונות במבצע ולהיות בטוחים בכך שאתם גם מקבלים אחריות על הארונות הללו, בדקו קודם כל את החנות ממנה אתם עומדים לבצע את הרכישה. כדאי מאוד לרכוש מוצרים כאלו, אשר עתידים לשמש אתכם במשך שנים רבות, בחנויות מקצועיות ומנוסות וחנויות אשר לא עומדות לפני סגירה או חנויות פרטיות קטנות שאין לכם מושג מה יקרה איתן בעוד כמה חודשים במידה ותרצו להפעיל את האחריות.

לכן, אם אתם רואים חנות רהיטים אשר עומדת לסגור ומציעה מחירים זולים במיוחד ושלל ארונות במבצע, כדאי לכם לקחת את הסיכון רק במידה ומדובר במחירים מאוד מאוד זולים, ותוך ידיעה כי במקרה שבו הארון לא יתאים לצרכים שלכם – לא יהיה לכם אל מי לפנות.

 

וודאו כי אתם מקבלים אחריות

אם אתם רוצים לרכוש ארונות במבצע בתחושה בטוחה חשוב מאוד שתוודאו מראש כי אתם מקבלים אחריות על הארון שאתם רוכשים ובכל מקרה של בעיה עתידית יהיה לכם אל מי לפנות. כאמור, כדאי מאוד שאת תעודת האחריות תקבלו מהיצרן או מרשת ריהוט גדולה ולא מחנות פרטית קטנה אשר יכולה להיסגר בעוד כמה חודשים ואז כבר לא יהיה לכם אל מי לפנות במקרה של בעיה.

 

כתיבת תגובה